B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kovács Miklós
Ilyen belülről egy dubaji luxusszalon, ahol repkednek a milliárdok
Lencsés Csaba
Ennyi pénzt még soha nem szedtek be gyorshajtásból itthon
Kovács Miklós
Egyetlen darab készült a vezethetetlenül erős családi Mercedesből
Aranyi Péter
Újabb kínai áruszállító a láthatáron
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Vezettük a Lexus első villanyautóját, a UX 300e-t!
1
/
20
305 kilométert megy el egy feltöltéssel
1
/
20
305 kilométert megy el egy feltöltéssel
2
/
20
Furcsa még rajta a zöld rendszám, de csak ennyi a feltűnő az elektromos UX-en
3
/
20
Városi crossover picit emelt hasmagassággal, de kompakt ötajtós méretekkel
4
/
20
Van hozzá marconább, erősebben műanyagozott lökhárító is
5
/
20
A Predator szájhoz már egészen hozzá szoktunk, valódi rács, nem falazták le
6
/
20
Fejlett kitakargatós LED fényszórókat kap a legmagasabb szinthez
7
/
20
Az LS-en és az LC-n is láthattuk már ezeket a tükröket
8
/
20
Kimondottan kényelmes városi autó
9
/
20
360 fokos kamera rendszer segíti a parkolást
10
/
20
Sávtartó, holttérfigyelő, keresztirányú forgalomfigyelő, táblafelismerő is lehet a fedélzeten
11
/
20
Ez az egy tisztán elektromos autója van egyelőre a Lexusnak
12
/
20
6,5 óra alatt tölt fel váltóáramról (AC) és 50 perc alatt egyenáramról (DC)
13
/
20
Könnyű vele manőverezni városban, rugózása nagyon kényelmes lehet hosszabb úton
14
/
20
Nem sok az utalás kívül
15
/
20
Egyedi színösszeállítások érhetőek el, különleges papír bevonatot kap a műszerfal díszbetétje
16
/
20
Digitális a műszeregység, a klasszikus karakterekkel és piktogrammokkal találkozunk, amik elég toyotásak
17
/
20
Kicsit sötét van hátul, de az ülés kényelmes, a lábtér nem túl tágas
18
/
20
Mindkét oldalon van csatlakozója, balon a CHAdeMO, jobbon a Type2
19
/
20
54,3 kWh-s az akkumulátor, 204 lóerős, 300 Nm nyomatékú a villanymotor, előbbi léghűtéses, csak a töltőegység vízhűtésű
20
/
20
A Lexus modellkínálatában megjelenik több új elektromos és szilárdtest akkumulátoros modell is a jövőben