B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Nem kevés három henger 11 millióért?
1
/
66
Ez volt a CXperience tanulmány, nevében a légelenállási együttható francia megfelelőjével, a cx-szel
1
/
66
Ez volt a CXperience tanulmány, nevében a légelenállási együttható francia megfelelőjével, a cx-szel
2
/
66
Egymással szembe nyílnak a koncepcióautó oldalajtói
3
/
66
4
/
66
Előrehajtott üléstámlával lépcső éktelenkedik a bővített csomagtartó közepén, mert csak a támla hajlik előre, az ülőlap fix marad. Ezt a Citroën régen meg tudta oldani sokkal jobban, az első generációs C5-ben felhajthattuk az ülőlapot is
5
/
66
Bátor autóval lép feljebb a Citroën. Több volumenmárka kilép a középkategóriából, ők visszatérnek
6
/
66
Lehetne kisebb a 11,7 m átmérőjű fordulókör, más tekintetben a futómű remek lett
7
/
66
Ebben a kategóriában túl szimpla és túl olcsó a valódi műszerek helyét elfoglaló digitális kijelző
8
/
66
12" a kijelző képátlója
9
/
66
Konnektoros hibridként a tisztán elektromos hatótávja a WLTP-mérés szerint 55-62 km
10
/
66
Ezzel a karral kényelmesen előredönthető az ülés
11
/
66
Kis lépcső marad az 545-ről 1640-re, a hibridben 485-ről 1580 literre bővíthető csomagtér közepén. A kalaptartónak van helye keresztben a padló alatt
12
/
66
A kalaptartónak van helye keresztben a padló alatt
13
/
66
Benzines motorral a manuális váltás gombja van leghátul, a hibridben itt kapcsolható a fokozott motorfékhatás és áram-visszatermelés B üzemmódja
14
/
66
Elegáns az üzemódkapcsoló
15
/
66
Elektromos és hibrid üzemmód lenne még a konnektoros hibridben, a benzinesekben ez a három van
16
/
66
Kézzel is kapcsolható a 8 fokozat
17
/
66
Vezetőtámogatásban a C5 X a ma elvárhatót hozza
18
/
66
Nem kell zavaróan sokáig nyomni az indítógombot
19
/
66
Kézi váltáskor is magától feljebb kapcsol az automatikus váltó a fordulatszám-határolás elérése előtt
20
/
66
Két USB C-töltő és középső légbefúvás teszi kényelmesebbé az utakat
21
/
66
Vezetés közben sokat segít a szép képű, színes szélvédőre vetített kijelző
22
/
66
Jól működött kábel nélkül az AndroidAuto
23
/
66
Átlagos a minőségéret az utastérben
24
/
66
Ilyen a slusszkulcsa, sajnos csak az első ajtókban van kulcsérzékelő
25
/
66
Nincs még egy napellenző a felső alatt, mint anno a CX-ben, így valahonnan a szemedbe fog tűzni a nap
26
/
66
Nincs hozzájuk AGR-tanúsítvány, de jók az ülések és örvendetesen mélyre engedhető a vezetőülés
27
/
66
Nincs belőle kézi váltós
28
/
66
A nyílfogazású fogaskereket, a márkaemblémát idézi a minta
29
/
66
Fahatású a felső díszbetét
30
/
66
PSA-egyenkapcsolók a Stellantis konszernből
31
/
66
Zseniális az állítógomb a szélvédőre vetített kijelzőhöz, nem kell keresgélni menük mélyén
32
/
66
Kellően szélesre nyílnak az ajtók
33
/
66
Táncteremnyi a lábtér, hátul is zajcsökkentő réteggel ellátott dupla oldalüvegezés van a Shine Plus modellekben
34
/
66
Nem megy le teljesen a hátsó oldalüveg
35
/
66
Egészen kiváló autó a nagyvilág felfedezésére, az utazás örömének megélésére. Csendes, kényelmes, tágas, de a dízelmotor nagyon hiányzik belőle
36
/
66
Szép a lemezmunka a lámpa két ága között
37
/
66
Kínában fut hasonló Citroën lépcsős háttal. A technika közös, de Európában a kombikra van igény
38
/
66
Nem egy mimóza. Hosszúsága 4805, szélessége 1865, magassága 1485-1490 mm, valószínűleg a keréktől függően. A tengelytávolság 2785 mm
39
/
66
Szövetből van a kalaptartó
40
/
66
Nem maradt ki a síalagút
41
/
66
Nem elegáns ezen a szinten a csatolt hosszlengőkaros hátsó futómű. A valódi kipufogócső rejtett, kívül díszek vannak két oldalt
42
/
66
Az óriási kipufogódob pont befér a kapcsolt hosszlengőkarok közé
43
/
66
Ez csak dísz
44
/
66
Szép a lemezmunka a lámpa két ága között
45
/
66
Nem ér fel a DS-CX-Xm-C6 sorhoz, de jó, hogy a márka visszatért a középkategóriába
46
/
66
X, mert valamennyire crossover
47
/
66
Minden C5 X nyolcfokozatú automatikus váltós. 11 000 000 Ft a 130 lóerős Feel akciós ára, a konnektoros hibrideké 15,7 és 17,3 millió Ft közötti
48
/
66
10,4 mp a sorhármas gyorsulása 100-ra, végsebessége 210 km/óra. Az 1,6-os ideje 8,1 mp és 230-at megy, a hibrid állórajttal 7,8 mp alatt van 100-on és 233-nál fullad ki
49
/
66
Az emeletes lámpakonglomerátumból a felső kettő a tompított fényé, alóluk szúr ki a távfény és legalul a krómhatású keretbe foglalt bütyök a ködfényszóró
50
/
66
A fedél védi a távolságtartó tempomat radarérzékelőjét
51
/
66
Itt is egy domborítás
52
/
66
Olcsó hatást kelt a pálcás motorházfedél-kitámasztás és a középkategóriában illene rendesen fényezni a motorteret
53
/
66
Megérdemelne két teleszkópot a fedél emeléséhez és megtartásához
54
/
66
Háromhengeres az alapverzió. Alapjáraton zavaró a remegése, menet közben meglepően jól teljesít, 230 Nm nyomatéka alig kevesebb a 181 lóerős négyhengeres 250 newtonméterénél
55
/
66
720 mm a kerekek átmérője
56
/
66
André Citroën találmánya volt a halk, sírásmentes sebességváltókhoz vezető nyílfogazású fogaskerék
57
/
66
Egységes lett a dizájn ezekkel a menetfényekkel
58
/
66
Menetfénye LED-csíkjai optikailag szélesítik a Citroën C5 X-et. Az első fényszóróban a felső két egység a tompított fényé, alóluk szúr ki a távfény, a krómhatású keretben a ködfényszóró van
59
/
66
Elég csenevész az autó alatt a 205/55 R19-es gumiabroncs. A másik méret 215/65 R17. A keskeny gumi jót tehet a fogyasztásnak a gördülési ellenállás mérséklésével
60
/
66
Dicséretes a Citroëntől, hogy visszatér az Európában már feladott középkategóriába
61
/
66
194 mm a hasmagassága. Az emelt hasú kombi az aszfaltterepjárók kényelmesebb és kevésbé környezetszennyező alternatívája
62
/
66
Jobbra számítottam az autó alá hasalva a csatolt hosszlengőkaros megoldásnál
63
/
66
Segít leválni az áramló levegőnek
64
/
66
Cápauszony itt is
65
/
66
Hátsó szárnya is segít valamit a légellenállás csökkentésében. Az alaktényezője 0,296-0,312 közötti
66
/
66