B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Börtön lehet a debreceni gyorshajtásból
Fehér Patrik
F1: Hiába fejlesztették, nem elég gyors a Ferrari
Kovács Miklós
1,3 millióba fáj a jogosítvány annak, aki ilyen autóval tanul
Fehér Patrik
Így élte meg Alonso, hogy kormány nélkül kellett F1-es autót vezetnie
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Olcsóbb még a Daciáknál is – Mitsubishi Space Star
1
/
29
2012-ben láttuk először, ma a legfrissebb Mitsubishi-arcot viseli
1
/
29
2012-ben láttuk először, ma a legfrissebb Mitsubishi-arcot viseli
2
/
29
4,6 méteres körön megfordul, igazi városi kisautó
3
/
29
50 000 forint a sarok-, 70 000 forint a középső lökhárítótoldat
4
/
29
Japán szívómotoros autó itthon a legolcsóbb új autó
5
/
29
Klasszikus kiegészítő, ma már nem jellemző darabok
6
/
29
Egészen kívánatosnak néz ki a feláras metálfényezéssel
7
/
29
Sportosnak tűnik, de nagyon nem az
8
/
29
Karbonmintás piros csíkos, de van ezüst csíkos is, ha kifinomultabb kéne és ínyenc vagy
9
/
29
A hátsó lámpák is megváltoztak, ledes egységeket kapott
10
/
29
Máshol Mirage, a nálunk ismert Colt utódja
11
/
29
Hátulra is van toldat és a küszöbökre is
12
/
29
Kókadozó króm kipufogóvég
13
/
29
A szárny alapáras
14
/
29
15 colos a nagyfelni
15
/
29
Fordulékony, pici, de nem fürge, 15,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra
16
/
29
Csak elsőkerék-hajtású lehet, a hosszú első túlnyúlás miatt itt-ott leér az orra
17
/
29
Mindenféle külső kiegészítővel felcsicsázható
18
/
29
Morcos, de nem ez fog letakarítani a belső sávban
19
/
29
Vetítőlencsés első fényszórókat kapott
20
/
29
A prémium üléshuzat már csak a csúcsfelszereltségű modellhez érhető el, az anyagok nem túl jók
21
/
29
Bal oldalra került az indítógomb
22
/
29
A kormány fogása jó, a kormányzás kevésbé
23
/
29
Egészen kényelmesek az ülések
24
/
29
Kézi helyett CVT-váltóval próbáltuk
25
/
29
7 colos a multimédia, ennél már van egy fejlettebb is a csúcsmodellhez, itt elég sok a zongoralakk
26
/
29
Összességében nem néz ki rosszul, de az anyagok mindenfelé máshogyan csillannak, és sorjásak is
27
/
29
Szűkös, de el lehet férni hátul, négy emberrel már nagyon leül az autó
28
/
29
1,2 literes, háromhengeres szívómotor 71 lóerővel
29
/
29
235 liter nem a világ, de a heti bevásárlás belefér