B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Itt van minden, amit az új műszaki vizsgáról tudni lehet
Aranyi Péter
Fontos könnyítést kaphatnak a kamionsofőrök
Erdős Norbert
A hónap vicces üzenetét írták egy magyar kamion hátuljára
Kováts Olivér
Kegyetlen szörnyet újított be az F1-es pilóta
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
M3-asokat reggeliző fura szappantartó Merci-csillaggal
1
/
41
Álomautó - ezt kellene hirdetnie magáról, ahogy megszoktuk az 5 méter és 500 lóerő feletti Mercedesektől (Fotók: Hamvas Tamás)
1
/
41
Álomautó - ezt kellene hirdetnie magáról, ahogy megszoktuk az 5 méter és 500 lóerő feletti Mercedesektől (Fotók: Hamvas Tamás)
2
/
41
Ebből a szögból jól néz ki. A többi 10-ből nem
3
/
41
Szép részlet a csavart led-csík
4
/
41
Egy extrával ez ma 761 lóerőt jelent
5
/
41
6
/
41
Jót tesz a dizájnnak és a légellenállásnak is
7
/
41
Az EQS-t használók egy évig ingyen tölthetik autóikat az Ionity Unlimited szolgáltatás keretén belül. Amennyiben a szuperintelligens navival közelítjük meg ezeket a töltőket, a rendszer előhűti/fűti a nagyfeszültségű akkumulátort az ideális gyorstöltés érdekében
8
/
41
9
/
41
10
/
41
11
/
41
12
/
41
Ezek a 21 colos felnik már azt a fölényes high-tech dizájn mutatják, amit az autó kasznijából hiányolok. Az 500+ lóerős autóknál (és egyes elektromosoknál) az átlagtól gyakrabban előfordul, hogy hátul szélesebbek az abroncsok, itt egységesen 275-ösek
13
/
41
14
/
41
Musk megmarkolhatná, ez más minőségérzet
15
/
41
Mindent ő sem tud, nem kapta meg az EQS-nek az AMG változata sem az S-osztály azon extráját, amely oldalütközéskor megemeli a kocsitestet. Viszont 20-30 kilométert mentem vele tartósan, önvezető funkcióban, csak a kormány megérintését kéri sűrűn, azt azért nem hagyja, hogy miközben ő magától kanyarog, mi szunyókáljunk
16
/
41
Itt...
17
/
41
...töltjük be az ablakmosó folyadékot
18
/
41
19
/
41
Csúcsminőségű a grafika, minden érintésre - vagy hangra - aktiválódik, a rádió hangerejének vagy a légkondinak a tekerőgombja sem hiányzik az autóból, hiszen pl. elég annyit mondani: "Hey Mercedes! I'm cold!", máris feljebb veszi a fűtést
20
/
41
21
/
41
A regeneratív fékrendszer üzemmódjai, vagyis a visszatöltés/lassítás ereje a kormányon lévő fülekkel változtathatók. Az adott közlekedési szituációhoz optimális visszatöltés beállítást az ECO asszisztens is segíti, ez a rendszer figyeli az előttünk haladó járművek mozgását, azokhoz igazítja a sajátunkat, az ő megállássukkor, például piros lámpánál, képes állóra fékezni a Mercedest
22
/
41
Ezzel a világító gombbal aktiválhatjuk például az autó műhangját/műmorgását a hangszórókból
23
/
41
Finomak az anyagok, de nem mindenhol érik el az S-osztály szintjét
24
/
41
A híres logó
25
/
41
Más bolygó, mint egy puritán (unalmas?) Tesla. Fehér bőrrel, yachtos faborítással ennél is fényűzőbb
26
/
41
27
/
41
28
/
41
Két darab vezeték nélküli telefontöltő lapul a tárolókban. Kiszálláskor figyelmeztet: ne hagyjuk a kocsiban
29
/
41
Az egyik hazai magánkórházat vezető szomszédom szerint az ő céges autójában is van ekkora lábtér. Viccnek szánta, szinte semmiben nincs ekkora. Mivel tágas az utastér, a szűk ablaknyílások és a lecsapott tetőív ellenére is kellemesen szellős szoba
30
/
41
Négyzónás a klíma
31
/
41
580 liter, könnyen pakolható, csak ne csússzon be oda a teszkós szatyor, mert horgászbot kell hozzá
32
/
41
Nincs elöl csomagtartó a kábeleknek, a hátsó padló alatt van a helyük
33
/
41
Az általa kiírt megtehető hatótáv mellett jelez egy ennél több, maximálisan elérhető kilométerszámot is, aminek teljesítéséhez (a hatótáv további növeléséhez) ki lehet kapcsolni pár dolgot (például a Hyperscreen nagyját, kivéve a légkondi kapcsolóit), és/vagy aktiválni lehet más funkciókat. Amikor már csak 61 kilométeres hatótávot jelzett, bekapcsoltam az ECO menetfunkciók nevű rendszert, ami részben önvezetésre állította át a kocsit. Magától követte Budapest belvárosában az előttem haladót, közben erőteljes motorfékkel rekuperált ahelyett, hogy én a tárcsafékekkel lassítottam volna a kocsit. Így bő 10 százalékkal megnövelte a hatótávot
34
/
41
Fantasztikus a 3D-s grafika
35
/
41
36
/
41
Itt lehet állítani az első ülések masszázsát. Csak az S-osztály kiváltsága a hátsó fotelek ilyen programja
37
/
41
Itt lehet megemelni a jármű hasmagasságát. Amikor észrevette útközben, magyarul bemondta menet közben: "fekvőrendőr"
38
/
41
39
/
41
40
/
41
41
/
41
Csak akkor kel életre, ha beül ide valaki. A sofőr nem piszkálhatja, az nem biztonságos