B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Készül a világ legerősebb benzinmotoros autója
Kováts Olivér
Bemotorozott a McDonald’sba, úgy tessékelték ki
Baka Gábor
F1: A Hondának kínossá vált a Verstappen-téma
Kovács Miklós
100 éve ismert az olcsó autózás titka, mégse lett sláger
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Jól néz ki, és ennyi elég is? – Nissan Juke
1
/
24
Teljes változáson ment át, mégis nagyon felismerhető maradt a Juke
1
/
24
Teljes változáson ment át, mégis nagyon felismerhető maradt a Juke
2
/
24
Markáns, nagyfiús megjelenése van. A Juke felnőtt, de vajon a technika is megérett?
3
/
24
Mintha csak kétajtós lenne, de csak káprázat, ott van a hátsó ajtó is
4
/
24
Kettévált az első lámpa, hangsúlyos az Y alakú nappali menetfény
5
/
24
A kéttónusú fényezés passzol hozzá, hátul rejtett a kilincs és csapott az ablak
6
/
24
Már több mint egymillióan választották
7
/
24
Sportos a méhsejtmintázatú hűtőrács
8
/
24
A csúcsfelszereltség
9
/
24
Ezek olyan vonalak, amikre visszanéz az ember, hogy látványos dolgot kapott a pénzéért
10
/
24
Ha ezeket a vonalakat egy rendes kupén lőné el a Nissan...
11
/
24
Teljesen LED-esek a fényszórói
12
/
24
Kis városi crossover, ma már nem egyedüli a piacon
13
/
24
Az első Juke kirívó volt nagyon sokáig, a mai elég rendesen beleolvad a kínálatva
14
/
24
19 colos felnijeire a városi padkák is veszélyesek, de a hasmagasság sokat segít, a futómű pedig bírja a nagy felniket
15
/
24
Sokféle műanyaggal találkozunk, a hangulatvilágítás pedig csak narancssárga lehet
16
/
24
Alapból 4, magasabb szinteken 7 colos a műszeregység kijelzője középen
17
/
24
Jól súlyozott, de akadós a váltási érzet
18
/
24
A ProPilot feláras, alapból sávelhagyás-figyelmeztetője és táblafelismerője van
19
/
24
Jó tartásúak az ülések, az egybe fejtámlás hátlapokra jó indokuk van
20
/
24
A Bose hifinek ide is jut hangszórója
21
/
24
Az Alcantara jól áll a Juke-nak
22
/
24
Nem a leggyorsabb és legbiztosabb, de használható a multimédia
23
/
24
Láthatóan több a lábtér, mint korábban, már felnőttek is elférnek
24
/
24
Csak az 1,0 literes háromhengeres benzinmotorral szerelik. Remeg tőle az egész karosszéria és erőben sem a legjobb