B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Aki ezekre képtelen vezetés közben, inkább adja vissza a jogsiját
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Benzinfaló hibrid a világ legmenőbb emblémájával
1
/
43
Egy Maserati orrát a márkajelzés önmagában eladja
1
/
43
Egy Maserati orrát a márkajelzés önmagában eladja
2
/
43
2016-ban mutatta be a Maserati a márka első terepjáróját, idén jön a Grecale, a második
3
/
43
Végsebessége 240 km/óra feletti, a gyorsulás 0-100 km/óra között kereken 6,0 mp
4
/
43
48 voltos önindító-generátornál sokkal fejlettebb szinten illene villamosítani a Levante hajtásláncát, pláne ennyi pénzért
5
/
43
Hossza 5005, szélessége 1981, magassága 1693, tengelytávolsága 3004 mm. Képek: Hamvas Tamás
6
/
43
0,31 az alaktényezője, ami jónak számít a Levante kategóriájában. A Ghibli és a Quattroporte módosított padlólemezére épül
7
/
43
Extrákkal együtt 359 forintos euróárfolyamon került 46,6 millió forintba a tesztautó, ez ma sokkal több lenne
8
/
43
Ereje van, karaktere nincs a soros négyhengeres motornak. A 2021-es modellévre változott a hátsó lámpa
9
/
43
Állítható a hasmagassága a légrugózással
10
/
43
Az emblémát a bolognai Piazza Nettunón található Neptun szobor ihlette a kezében tartott háromágú szigonnyal
11
/
43
Kék díszes kopoltyú utal a hibrid hajtásra, a fogyasztás nagyon nem hibrides. Városban simán elfogy 18-20 liter 100-on, vegyesen 15-16 literrel számolhattok
12
/
43
Alapáron kettős xenon fényszóró jár, ez a mátrix LED-fényszóró extra
13
/
43
A hibrideket kék díszítés különbözteti meg a benzines Maseratiktól
14
/
43
15
/
43
Nem szívbajos a Maserati az extrák árazásában: 2,2 millió Ft a 21 colos Helios felnik felára, a kék féknyereg még 1,2 millió forint extraként
16
/
43
345x32 mm az első, 330x22 mm a hátsó féktárcsák mérete
17
/
43
Jó széles a sárvédő a kerék és az ajtó között, ebből is látszik, hogy alapvetően hátsókerekes autóra épül
18
/
43
Rossz a kilátás hátrafelé
19
/
43
A hibridség kékje színezi az emblémát is a C oszlopon
20
/
43
A Levantét az alacsonyabban vezetett tetővonal is sportosabbnak mutatja a hozzá képest tömegtermelésben ontott konkurensek között
21
/
43
Nevét a melegen simogató, de gyorsan viharosba forduló mediterrán szélről kapta
22
/
43
Minden hengerhez tartozik egy kipufogóvég
23
/
43
Elektromos légsűrítő segíti ki a monoscroll turbófeltöltőt, ha nincs elég kipufogógáz a felpörgetéséhez. Az 1995 köbcentis benzines 330 lóerős, 450 Nm a nyomatéka
24
/
43
Nem uralják a látványt faltól falig érő képernyők, ami egyeseknek avíttá teszi a Levantét a frissebb konkurensek mellett, másokat meggyőz a békebeli látványvilág
25
/
43
Jó az üléshelyzet, kényelmes az ülés és finom a bőrkárpit illata. A kék díszvarrás a hibrid hajtásra utal
26
/
43
Rossz a térkihasználás és a kis üvegekkel komor a hangulat, nagyon jó viszont a bőrkárpit minősége
27
/
43
Felismerték a tervezők, hogy mennyivel okosabb lejjebb elhelyezni a zárógombot. A kép bal szélén látható
28
/
43
580 literes a csomagtartó. Padlója alatt van pár rekesz, még lejjebb a 48 voltos hibrid rendszer akkumulátora jön
29
/
43
Sok funkciónak van külön gombja, kapcsolója, nem muszáj mindenért az érintőképernyős menüt nyomkodni
30
/
43
A kormányon is szép az embléma
31
/
43
Csodálatos a tömör fém váltófül az automatikus váltó kézi kapcsolásához. Sport üzemmódban nincs feljebb váltás a határolás elérésekor
32
/
43
Még az ablaktörlőt is a kombikapcsolóval működtethetjük, jobboldalt nincs bajuszkapcsoló
33
/
43
Szép részlet az analóg óra
34
/
43
Alapfelszerelés a nyolcfokozatú, automatikus sebességváltó
35
/
43
Képes lehet kiakasztani a mutatót. A V8-as motorral a Levante Trofeo végsebessége 302 km/óra
36
/
43
Picivel 240 km/óra feletti a hibrid végsebessége
37
/
43
Nyolcfokozatú a ZF-automata, a Levante állandó négykerék-hajtású, nyomatékvektorálás teszi agilisabbá
38
/
43
Az ICE gombbal türelmesebb lesz a gázreakció, óvatosabb a nyomatékleadás. Csúszós úton segíthet
39
/
43
Adaptív a lengéscsillapítás, a Levante légrugós
40
/
43
41
/
43
42
/
43
Jó a minőségérzet, de nem nő fel az autó árcédulájához
43
/
43
2090 kilót nyom. Nem kell azzal takaróznia, hogy mennyivel egzotikusabb, mint egy Audi-BMW-Mercedes