B:
588.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Elég rossz vége lett egy jachtos bulinak a Miami Nagydíj közben
Aranyi Péter
Libabőrössé tesz ennek az Ikarusnak a hangja
Svékus Gergő
Pilóta-istennek érezheted magad ebben az autóban
Vezess
F1: Bajban a Ferrari - mikor tör ki a balhé? - podcast
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
595.0 Ft
Jobb vétel egy Suzukinál az MG ZS?
1
/
57
1924-ben alapíttatott a Morris Garages. Az MG főleg az MGB roadsterrel és annak kupéjával volt sikeres
1
/
57
1924-ben alapíttatott a Morris Garages. Az MG főleg az MGB roadsterrel és annak kupéjával volt sikeres
2
/
57
3
/
57
4
/
57
5
/
57
150 000 km-ig vagy 7 évre érvényes az MG ZS garanciája
6
/
57
Kínai-brit crossoverünk 4323 mm hosszú, szélessége 1809 mm, magassága 1653 mm a széria tetősínnel. A tengelytáv 258 cm
7
/
57
Autóként, színvonalát tekintve rendben van az MG ZS, az ára lehetne jobb a Hyundai Bayonhoz vagy a Suzuki Vitarához képest
8
/
57
9
/
57
10
/
57
11
/
57
12
/
57
13
/
57
Alapfelszerelés a LED-es fényszóró
14
/
57
15
/
57
16
/
57
17
/
57
18
/
57
Alapfelszerelés a 17-es felni
19
/
57
215/5 R17 a gumiméret
20
/
57
21
/
57
22
/
57
Volt már ZS, akár V6-os sportmotorral is
23
/
57
1924-ben alapíttatott a brit Morris Garages
24
/
57
Volt már ZS, akár V6-os sportmotorral is
25
/
57
26
/
57
27
/
57
28
/
57
Ez a sorhármas, 112 lóerős turbós benzines, de nagyon reméljük, hogy az 1,5 literes, 106 lóerős szívómotorral is eljut hozzánk az MG ZS
29
/
57
Vannak más márkák autóiból ismerős részletek
30
/
57
Csak fel-le állítható a kormány, de a minőségérzet jó
31
/
57
Szép a piros varrás
32
/
57
33
/
57
34
/
57
Nincs lgrostély, ami nagyon gyakori ebben a kategóriában
35
/
57
Nincs síalagút, a támla középrésze sem dönthető le külön. 40:60 arányban osztottak a háttámlák, a csomagtartó 1375 literesre bővíthető
36
/
57
Apró gumitámasz akadályozza meg a kalaptartó zörgését
37
/
57
Lenne helye a defektjavítónál komolyabb segítésget jelentő pótkeréknek
38
/
57
Elég nagy a 448 literes csomagtér, Vitaráé például 375 literes. A csomagtérpadló kétféle magasságban rögzíthető, a tér 1375 literesre bővül
39
/
57
40
/
57
Lehetne hosszabb az ülőlapja, de nem rossz az ülés
41
/
57
Gazdag a felszereltség, a vezetőülés elektromosan állítható
42
/
57
Teljesen normális autó
43
/
57
Csak a vezető ablakához jut becsípődésgátló, ezen túl kéne lenni
44
/
57
Nagyon sok hely van hátul, magas emberek is jó elférnek
45
/
57
Vígan elülök a magamra beállított vezetőülés mögött, a kis crossoverek között nem ez jellemző
46
/
57
47
/
57
Az olajhőmérsékletet nem lehet lekérni, de a töltés megjeleníthető
48
/
57
Szokatlan a fordulatszámmérő formátuma. A váltóáttételezés túl hosszú, nagyon visszafojtja a gyorsulást
49
/
57
Sokféle nézete van a kamerarendszernek
50
/
57
Sokféle nézete van a kamerarendszernek
51
/
57
360 fokos a körkamera
52
/
57
Sajnos a vonalak mozdulatanok, nem követik a kormány mozgását
53
/
57
Luxury kivitelben alapfelszerelés a 360 fokos kamerarendszer
54
/
57
Lassan reagál az érintőképernyő, erősebb hardver kéne mögé
55
/
57
Háromféle erősségű szervorásegítésből választhatunk
56
/
57
57
/
57
5,3-8,5 l/100 km között mozgott a tesztautó fogyasztása