B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Egyre több magyar venne hibrid használt autót
Kovács Miklós
A megállított autók 40 százaléka veszélyes volt Romániában
Kovács Miklós
A sebességmérő a te autódban is hazudik, lehetetlen tempót mutat
Dr. Janklovics Ádám
Külföldi autóval karamboloztam, mit kell tennem?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Mivel készüljünk a 480-as benzin eltűnésére?
1
/
40
Enyhe álcázással vezettük a megújult Corollát
1
/
40
Enyhe álcázással vezettük a megújult Corollát
2
/
40
3
/
40
4
/
40
Az 1798 köbcentis 98 lóerős, 142 Nm-rel, a 152 lóerős nyomatéka 190 Nm, de ez önmagában nem értelmezhető
5
/
40
6
/
40
7
/
40
A hajtásrendszer 122 helyett 140 illetve 184 helyett 196 lóerős
8
/
40
Változatlan a hibrid hajtásrendszerben a két benzines motor, az elektromos oldal viszont alaposan megújult
9
/
40
Sík úton akár 3,6-3,8 liter/100 km-re levihető városban az 1,8-as hibrid Corolla fogyasztása
10
/
40
Nem megoldás mindenütt az emissziócsökentésre az elektromos hajtás, pláne nem az akkumulátoros villanyautó, amit az EU kierőszakolt. Még sokáig lehet igény benzines hibridekre
11
/
40
A GR-Sport farán találkoztam életem legrövidebb diffúzor-imitációjával. Alig szélesebb egy tábla csokinál
12
/
40
Független a hátsó kerékfelfüggesztés is, igényes konstrukció
13
/
40
Rejtett a valódi kipufogó a hibrideken
14
/
40
Más márkáktól elhódított ügyfelei 57 százalékban a hibridhajtás miatt ülnek át Corollába. Nem meglepő, hogy a hajtásrendszer sokkal többet változott, mint a külső
15
/
40
Sokra értékeltük a szélvédőre vetített kijelzőt. Jól leolvasható, nagyon hasznos felszerelés
16
/
40
A 10,5” képátlójú középső érintőképernyő képe szebb és felbontása is jobb a mostaninál, de a konkurenseket ismerve továbbra is átlagos képet ad
17
/
40
Igazodva az iparági standardhoz, itt is 12,3” a digitális óracsoport képátlója
18
/
40
Új a digitális műszeregység, a képátló itt is 12,3"
19
/
40
Itt lehet üzemmódot váltani
20
/
40
Minden hibrid automatikus légkondis. A villanymotorral hajtott klímakompresszor miatt álló motornál is adott a légkondiconálás
21
/
40
Ilyen a kulcsa
22
/
40
Lehetne hosszabb az ülőlapja, de nem kényelmetlen a vezetőülés
23
/
40
Van elég rakodóhely és elektromos töltési lehetőség a fedélzeten
24
/
40
25
/
40
Mindkét kéznek jut lehúzó
26
/
40
27
/
40
Díszes a GR-Sport Dynamic fejtámlája
28
/
40
Jól néz ki a GR-Sport Dynamic kárpitja
29
/
40
Nincs tárolóhely a hátsó ajtókban, csak a pohártartó és az ajtóbehúzó
30
/
40
Jó a Corolla üléshelyzete. Az új érintőkijelző képátlója 10,5"
31
/
40
Rendben van a minőségérzet, az összeszerelés masszívnak tűnt
32
/
40
33
/
40
Érkeztek új vezetőtámogató berendezések
34
/
40
Elegáns az elektromosan keményíthető-puhítható deréktámasz
35
/
40
36
/
40
Közepes a lábtér és szűk az ajtókivágás az ötajtósban. A hat centivel nagyobb tengelytávú kombi jóval tágasabb hátul
37
/
40
38
/
40
Dizájcsomagnak tekinthető a GR-Sport Dynamic felszereltség
39
/
40
Ez a rács takarja az akkuhűtés levegőnyílását, érdemes rendszeresen portalanítani a rácsot. A 2023-as hibrid Corollák listaára 11 145 000 és 14 430 000 Ft közötti
40
/
40
B állásban erősebb a hibrid hajtásrendszer motorfékhatása