B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Aki ezekre képtelen vezetés közben, inkább adja vissza a jogsiját
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Teszteltük a legolcsóbb magyarországi családi autót
1
/
48
Kivesztek mellőle a belső égésű motoros Berlingók és Caddy-k vagy nagyon megdrágultak
1
/
48
Kivesztek mellőle a belső égésű motoros Berlingók és Caddy-k vagy nagyon megdrágultak
2
/
48
Ötödikben is eléri végsebességét, talán kisebb nekifutással is, mint hatodikban. LPG-vel 175, benzinnel 172 km/óra a maximuma
3
/
48
Váratlanul csendes és kényelmes utazóautónak bizonyult
4
/
48
LPG-vel 100, benzinnel 90 lóerős a háromhengeres turbómotor. Nagy előnye az LPG-s verziónak, hogy a 110 TCe-vel szemben szívócső-befecskendezős, nem közvetlen befecskendezéses, így fel sem merül gondként a szelepkokszosodás
5
/
48
Nem sokat látni a gázüzem elemeiből
6
/
48
Szemből egy Sandero Stepway néz ránk. Az üdítően józan Jogger hossza 4547, szélessége 1784, magassága 1632 mm, tengelytávja 2897 milliméter
7
/
48
Lényegesen lelkesebben gyorsul gázzal járva. Az alsó fokozatok rövid áttételezése és a súlytakarékos konstrukció sokat segít a kis motornak a nagy autóban
8
/
48
Mindössze 1176-1291 kilót nyom a Jogger ülésszámtól, felszereltségtől és motortól függően
9
/
48
Négy centit emelkedik a B-oszlopnál a tetőív, hogy nagyobb legyen a fejtér és kijöjjön a hátrafelé emelkedő, a kilátást javító üléselrendezés
10
/
48
Széria a tetőkorlát, az alapverióhoz sajnos nem is rendelhető a moduláris tetőcsomagtartó a tetőkorlátból pár csavarral keresztbe kifordítható és keresztrúdként használható elemekkel
11
/
48
Essential szinten fényezetlen a kilincs. A meteorszürke fényezésel nem zavaró
12
/
48
Fényezetlen a tükörház is, Essential szinten kézzel állítandók a tükrök
13
/
48
Próbálták a formatervezők terepjárós elemekkel cicomázni a Joggert. A kereszttartóvá alakítható tetősín csak Expression szinten rendelhető, itt nem
14
/
48
LED-ek adják a tompított fényt, a reflektor halogénizzós
15
/
48
Még idén új orrdizájnt kapnak a Daciák
16
/
48
Szemből Sandero Stepway
17
/
48
Megváltozik az embléma is
18
/
48
A ráfutásgátlás radarérzékelőjét védi középső felület
19
/
48
Gyári beszerelésű az LPG-üzem teljes technikája. Alul van a 40 literes gáztartály. A gázrendszer beszállítója a Landirenzo, egy, jó nevű olasz partner
20
/
48
Hálásak vagyunk a pillangóablakért, egész más érzés lenne bezárva utazni
21
/
48
Az ingyenes Media Control alkalmazás letöltésével a műszerfalra rögzített saját telefonunk pótolja a belső érintőképernyőt, egész jól
22
/
48
Essential kivitelben nincs belső érintőképernyő, de nem is hiányzik. Az ingyenes Media Control alkalmazással a saját okostelefonunk válik műszerfali érintőképernyővé
23
/
48
Az ingyenes Media Control alkalmazás letöltésével a műszerfalra rögzített saját telefonunk pótolja a belső érintőképernyőt, egész jól
24
/
48
Futhat a Waze is
25
/
48
Az ingyenes Media Control alkalmazás letöltésével a műszerfalra rögzített saját telefonunk pótolja a belső érintőképernyőt, egész jól
26
/
48
Teljes létszámmal a hétüléses Joggerben 160 literes a csomagtartó, két gurulós kabinbőrönd elfér a háttámlák mögött. Kivett leghátsó és előrebuktatott középső üléssorral 1807 liternyi a hely
27
/
48
Három teljes értékű ülést használhatunk, a középső sem pótszék. Isofix-csatlakozó csak a szélsőkhöz van
28
/
48
Ritkaság mára a hátul kurblis ablakemelő az új autókban, de itt az alapmodellben tekerni kell az üvegeket. A gyermekek szeretni fogják, mert ezt nem lehet letiltani elölről, mint a motoros ablakemelőket
29
/
48
Leghátra is bátran ültethetünk felnőtteket, a bejutás sem tortúra
30
/
48
Egyszerű a beszállás hátra a nagy oldalajtókkal és könnyen előrebukó, osztott hátsó ülésekkel. A harmadik üléssor felára 320 000 Ft, idén februárban még 250 000 Ft-ról volt szó. Így gyengül a forint és ekkora a pénzromlás itthon
31
/
48
Teljes létszámmal a hétüléses Joggerben 160 literes a csomagtartó, két gurulós kabinbőrönd elfér a háttámlák mögött
32
/
48
A leghátsó üléseket könnyű összehajtani és kivenni is
33
/
48
Rkodóhely és kartámasz leghátul is jut
34
/
48
Ha a két hátsó ülést kivesszük, 596 literes a csomagtér
35
/
48
Telefontöltési lehetőségként 12 voltos csatlakozó van a csomagtér másik oldalfalában
36
/
48
37
/
48
Sokat javultak az ülések, ami neuralgikus pont a Daciánál. Az eggyel magasabb felszereltséggel sokkal kellemesebb, kevésbé műszálas érzetű az üléshuzat, de ez is elfogadható
38
/
48
39
/
48
Vakkapcsolók jelzik, mi marad ki az Essential kivitelből az Expressionhoz képest. A minőségérzet elfogadható, az anyagok egyszerűek
40
/
48
A kormányzás pontossága és visszajelzése az átlagostól is messze van, nemhogy a jótól
41
/
48
A nagytestű kombi jámbor teremtmény, abszolút biztonságosan uralható
42
/
48
Jó lett az áttételezés. Az alsó 2-3 fokozaté rövid, ami élénkít a gyorsuláson, a hatodiké nagyon hosszú, ami csendesebbé és takarékosabá teszi a Joggert autópályán
43
/
48
A klímaszabályozás tekerőgombjain van egy megvilágított, piros perem. Odanézés nélkül lehet tudni, milyen állásban van a levegőeloszlás, ez sem nem vonja el a figyelmet vezetéstől
44
/
48
Itt 12V-os csatlakozó lenne jobb felszereltséggel
45
/
48
Közös hatótávot a két tank állásával nem kalkulál a fedélzeti számítógép és LPG-s üzemben hiányzik a benzinnel kiírható pillanatnyi fogyasztás is, de legalább egy képernyőre lekérhető a két tank állása
46
/
48
Egy mozdulat átkapcsolni gázról benzinre és viszont. Ha kifogyna bármelyik üzemanyag, az autó magától átvált, nincs dadogás, megtorpanás
47
/
48
Árak egy németországi töltőállomásról. Itthon a hatósági áras benzinhez képest a szabadpiaci áras LPG-vel az autógázból szokatlanul nagy többletfogyasztás miatt alig érhető el megtakarítás. A Dacia gyári adatai szerint is jelentős a többlet LPG-ből, nemcsak a mi méréseink szerint
48
/
48
Mivel az LPG-benzin kettős üzemű Jogger 120 000 Ft-tal olcsóbb, mint a 110 lóerős csak benzines, nincs értelme a TCe 110-et venni