B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kovács Miklós
Egyetlen darab készült a vezethetetlenül erős családi Mercedesből
Aranyi Péter
Újabb kínai áruszállító a láthatáron
Kovács Miklós
50 ezerre büntették az autóst aki csak 30-cal ment, de így is szabályt szegett
Kovács Miklós
14 millióig nincs feltűnőbb autó a magyar nagycsaládoknak
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Lehetne mérce, mondjuk a minimum – Škoda Fabia 1.0
1
/
29
Látni már belőle sokat az utcán, feltéve, ha észrevesszük, elég egyzserű a formaterv
1
/
29
Látni már belőle sokat az utcán, feltéve, ha észrevesszük, elég egyzserű a formaterv
2
/
29
Lehet magasabb és alacsonyabb is a futóműve, 83 000 forintért 1,5 centit mindkét irányban tudnak változtatni rajta
3
/
29
Szélesítenek rajta optikailag a szélesebb lámpák, lehetnek teljesen ledesek is
4
/
29
Az Ovtaviáéhoz hasonló hűtőmaszkot kapott
5
/
29
Éles vonalakkal tarkították a lemezeket
6
/
29
Túlnőtt a 4-es Golfon, centikre van csak az 5-östől
7
/
29
Három és négyhengeres motorokkal érhető el, 150 lóerős is készül belőle
8
/
29
16 colos alufelnikkel a futása kényelmes, a 17-es már nagy rá és 18-as is kérhető még
9
/
29
Rövid, könnyen belátható és egyszerűen parkolható
10
/
29
Van benne sok az elődökből és látni benne az Octaviát is, méltó utód, de biztonsági játékos, ennél több nem kell
11
/
29
Mint a nagyokon, már itt sincs embléma hátul
12
/
29
Teljesen ledes lámpái is lehetnek, feláras még Style felszereltségnél is
13
/
29
Alig hallani, amikor jár a motor, alapvetően jó karakter az 1,0 literes háromhengeressel
14
/
29
Nem túl nagy autó, de okosan alakították ki, az MQB A0 platform miatt elég nagyra nőhetett a beltér
15
/
29
Vezetéstámogató rendszerei is vannak, de az orrán leginkább az aktív szellőző lamellák az érdekesek
16
/
29
Elöl alapból ledes fényszórók világítanak
17
/
29
Minőségi és nagyon otthonos hatású a belső tér, kiválóak a formák
18
/
29
Jó benne ülni, egyáltalán nincs olcsó hatása, hiszen nem is az
19
/
29
Kiválóan kezelhető a multimédia, gyors és érthető a menü rendszer
20
/
29
Pontosan, nagyon jól kapcsolható a váltó, a 110 lóerőshöz már hatfokozatú jár
21
/
29
Ez az alap kormány a Fabiához, ugyanaz, mint ami az Octaviába is kerül, a fogása kiváló és kinézetre sem utolsó
22
/
29
Manuális a klíma, de nem ezzel, hanem a hatékonyságával van nagy gond
23
/
29
Kérhetőek bele sport ülések és barna betétes kárpitozás, az ülések tartása tökéletesen elég
24
/
29
Imádnivaló a műszerfal szövet berakása
25
/
29
Nagy a hely hátul, erősen döntött az ülőlap, ezzel is nyertek némi térd teret
26
/
29
Okos megoldásokat ad a Simply Clever csomag, például tárolókat hátra is
27
/
29
343 literes a csomagtrartó, itt is találunk Simply Clever elemeket
28
/
29
Mindenképp jár hozzá helytakarékos pótkerék, nagy érték
29
/
29
2000-ig semmi ereje, utána viszont repül a 110 lóerős motorral is a Fabia, a hangolása nem jó, de erőből nincs kevés