B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Négy perc alatt 780 ezer forintot kaszált egy magyar traffipax
Baka Gábor
Hivatalos, megszűnik a McLaren versenycsapata
Vezess
Másodszor is megszületett a vaddal ütköző motoros
Vezess
Kiiktatná az embert az autóból a Peugeot
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Fullba nyomja a hibridet a legújabb Suzuki Vitara
1
/
19
Méretei és stílusa apró kozmetikai változásoktól eltekintve állandó 2015 óta
1
/
19
Méretei és stílusa apró kozmetikai változásoktól eltekintve állandó 2015 óta
2
/
19
Az 1,5 literes szívó benzinmotor laza ujjgyakorlat a japánok számára, már lassan 30 éve gyártanak ilyen, és ehhez hasonló konstrukciókat, a megbízhatósággal tehát valószínűleg nem lesz gond
3
/
19
Jó térkihasználás, átlagos anyagok, lassan öreg fedélzeti rendszer jellemzi a Vitara belterét, az új kivitel semmilyen megklönböztető jelet nem kapott
4
/
19
A panorámatetővel is van elég fejtér
5
/
19
Eco módot is kapcsolhatunk, ha igazán spórolni szeretnénk
6
/
19
A Toyotákban dolgozó, trükkös bolygóműves erőátvitel helyett hagyományos sebességváltót kapott a Vitara, amit egy automatika kezel helyettünk.
7
/
19
Klasszikus műszerfal, ide még nem ért el a teljes digitális kijelzők világa, de nem is baj ez
8
/
19
2018-ban kapott nagyobb ráncfelvarrást a modell, akkor változott némileg a külső
9
/
19
10
/
19
11
/
19
Ma már minden Vitara hibrid valamilyen szinten, így mind megkapja a kék betéttel ellátott első fényszórókat
12
/
19
13
/
19
A magyar utcakép állandó szereplője a rendkívül sikeres Vitara, ami évekig vezette az újautó eladások listáját
14
/
19
Méretei és stílusa apró kozmetikai változásoktól eltekintve állandó 2015 óta
15
/
19
A csomagtér kisebb, a padló alatt található az akkumulátor
16
/
19
Összkerékhajtással is elérhető a hibrid, ezt kevesen tudják a kategóriában
17
/
19
Tisztelgés a régi valódi terepjáró Vitarák előtt
18
/
19
19
/
19
Van felirat bőven, a teljes hibridet fekete hátterő felirat jelöli