B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kovács Miklós
Egyetlen darab készült a vezethetetlenül erős családi Mercedesből
Aranyi Péter
Újabb kínai áruszállító a láthatáron
Kovács Miklós
50 ezerre büntették az autóst, aki csak 30-cal ment, de így is szabályt szegett
Kovács Miklós
14 millióig nincs feltűnőbb autó a magyar nagycsaládoknak
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Elektromos erőnyerő 44 milliótól
1
/
71
Fura szappantartó/kavics/buborék – írtuk az EQS tesztjében. Az EQE sem szebb
1
/
71
Fura szappantartó/kavics/buborék – írtuk az EQS tesztjében. Az EQE sem szebb
2
/
71
Rontják a kilátást az első tetőoszlopok
3
/
71
Kiváló a zajcsillapítás, minimális a sebességérzet. Utazóautóként a tesztben 395 km körül mozgó hatótáv szól ellene
4
/
71
Bombajó az útfekvése. Kiválóak a gumik, nagy a tengelytáv, széles a nyomtáv
5
/
71
Nem az országutak királya, ahhoz túl széles, de brutálisan gyors a kanyarokban
6
/
71
Űrhajónak űrhajó, de ez egy Mercedes-űrhajó. Kényelme pazar, biztonsága imponáló
7
/
71
Percenként 10 ezerszer dönt a számítógép a két motor közöti nyomatékelosztásról, a kilövési igény és takarékosság függvényében
8
/
71
Brémában készül a V295, akárcsak a hosszabb, de csak 9 cm-rel nagyobb tengelytávú EQS, a V297
9
/
71
Van takarékosabb kerékszett is keskenyebb, kisebb légellenállású és alacsonyabb gördülési ellenállású gumikkal, mint ez a 21-es AMG-felni
10
/
71
A fekete első betét, a Black Panel összeköti az új EQ-modellcsalád tagjait
11
/
71
12
/
71
Elöl nem nyílik a fedél, az ablakmosót a bal első sárvédőből kihajtható tölcséren át kell betölteni
13
/
71
Egy lavina erejével indul meg az EQE. Később visszavesz a két villanymotor, de addigra már megigézett, ahogy fellibben 210-re. A csúcsmodell végsebessége 240 km/óra
14
/
71
Kérlelhetetlen erő van a két villanymotoros, 476 lóerős 43-as AMG-EQE-ben
15
/
71
Sajátságos arányait az akkumulátorok helyigénye, célszerű formáját a légellenállás leszorítása határozta meg. Az ablakok keret nélküliek
16
/
71
17
/
71
Nettó 90,56 kWh az akkukapacitás, kerekítve 90 kilowattórás a lítiumakku az összes EQE-ben
18
/
71
19
/
71
20
/
71
21
/
71
22
/
71
23
/
71
24
/
71
Nemes és előkelő a belső tér, gyönyörű a kék bőrkárpit az ajtókon és a műszerfalon
25
/
71
26
/
71
27
/
71
28
/
71
29
/
71
Megúszta a tesztautó a három OLED-kijelzőt közös üvegfedél mögött egységgé összefogó, irtózatosan drága MBUX-Hyperscreent. A középső érintőképernyőtől jobbra elegáns fabetét van a 12,3-as képernyő helyett
30
/
71
31
/
71
80 mm-rel hosszabb az utastér, mint a 213-as E-osztályé és óriási a hátul utazók lábhelye
32
/
71
33
/
71
34
/
71
35
/
71
36
/
71
37
/
71
Csúnya a világos üléshéjban éktelenkedő fekete bütyök a deréktámaszhoz
38
/
71
39
/
71
40
/
71
Mintha mágnes szorítaná az útra, brutálisan tapad az autó a 21-es kerékszettel
41
/
71
Kellemetlen a fék adagolhatósága, de a lassulás velőtrázó
42
/
71
Nehéz kiigazodni a műszeregységben, de ha egyszer megfejtetted, milliónyi adatot kinyerhetsz és nagyon sokféleképp konfigurálhatod
43
/
71
44
/
71
45
/
71
46
/
71
47
/
71
Van teknősbéka-üzemmód, de a 476 lóerős autóban ez sem elviselhetetlenül lassú
48
/
71
49
/
71
50
/
71
51
/
71
52
/
71
Váltóáramon 11 kW-ttl tölthető 3 fázison, ami a közeljövőben 22-re bővülhet extraként. Egyenáramon 170 kW a maximális töltési teljesítmény, amit sokáig tart és nehezen enged lejjebb az autó a hatékony akkutemperálással
53
/
71
54
/
71
55
/
71
56
/
71
57
/
71
58
/
71
59
/
71
60
/
71
61
/
71
Gumiélek töltik ki a karosszériaréseket a légellenállás mérséklésére. Az EQE-é 0,22-ről megy felfelé, az EQS-é 0,20 is lehet, a hosszabb hátsó túlnyúlással
62
/
71
Magával ragadó fényárt terít az autó elé a Digital Light
63
/
71
Nem nyitható az első fedél. Alatta lehet egy villanymotor és a feláras HEPA-szűrő, amely akár 99,65 százalékban kiszűri a levegőből a polleneket, baktériumokat, mikrorészecskéket és több más szennyező anyagot
64
/
71
Alvázburkolat nélkül a legáramvonalasabb EQE, nem a tesztelt modell, alaktényezője nem lehetne 0,22
65
/
71
858 Nm a két villanymotoros hajtásrendszer nyomatékcsúcsa. 4,2 mp elég 0-ról 100-ra
66
/
71
9 cm-rel kisebb csak a 3120 mm-es tengelytáv, mint az EQS luxusautóé. Nívójuk is közel van egymáshoz
67
/
71
Elmentem a 20 százalék alá merített autóval egy Ionity-töltőre, nem sajnáltam 280 forintot kilowattóránkét annak kiderítésére, hogy a 170 kW-os csúcsértéket tudja-e az autó
68
/
71
Egyenáramon töltve a 170 kW nem üres ígéret
69
/
71
Egyenáramú villámtöltése a gyári 170 kW-os csúcsérték fölé mehet a töltőoszlop kijelzője szerint
70
/
71
Elég sokáig a 170 kW-os csúcs közelében marad a töltési teljesítmény, így az EQE a nem kiemelkedő csúcsérték ellenére is gyorsan eléri a 80 százalékos töltöttséget, amivel érdemes folytatni az utazást
71
/
71
Nagyon hatékony a fűtésrendszer és a légkondicionálás