B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Huligánok! Ez már nem a ti Civicetek
1
/
30
Közel 50 éves múltra tekint vissza a Civic, itt a 11. generációs modell
1
/
30
Közel 50 éves múltra tekint vissza a Civic, itt a 11. generációs modell
2
/
30
Már nincs osztott hátsó ablaka
3
/
30
4,55 méter hosszú, 3,5 centivel nőtt a teljes hossz és a tengelytáv is
4
/
30
Kék kontúrt kapott az embléma, ez jelzi, hogy hibrid
5
/
30
Sportosnak néz ki, de nem teljesen az
6
/
30
Vízszintes az övvonal, hátul hirtelen emelkedik, ettől az ablakai nagyok maradhattak
7
/
30
Kerek fenék, nem túl nagy szélvédővel, de van tolatókamerája
8
/
30
Szigorú az orra, hasonlít az Accordra
9
/
30
Ebből a szögből a legsportosabb, látszik, mennyire lapos, és milyen széles
10
/
30
Adaptív fényszórókat csak a csúcsfelszereltségű kap, a többi alap ledes
11
/
30
Az ajtókra kerültek a tükrei, így jobb a kilátás az A oszlop mellett
12
/
30
Sportos ötajtós formája ellenére az új Civic már egy nagyon hatékony hibrid
13
/
30
Honda Sensig névre keresztelték a vezetéstámogatóit, alapáron megkap mindent a holttérfigyelővel együtt
14
/
30
17 colos felniket kap alapból, ezek 18 colosak
15
/
30
Haragosnak tűnik, de szinte semmi hangja nincs
16
/
30
Sportos Civic csak a Type R lesz, ez inkább kényelmes
17
/
30
Michelin Pilot Sport abroncsokat kapott
18
/
30
Ledes minden lámpája
19
/
30
Csak az első ajtók kaptak érzékelőt
20
/
30
Letisztult, nagyon tágas az utastér, érdekes megoldásokkal teli
21
/
30
10,5 colos digitális kijelző a műszeregység, Elegance és Sport szinten kisebb kijelzőt kap csak
22
/
30
Kimondottan jó fogású a kormány, súlyozott, de kicsit gumis érzetű, nem valami jó a visszajelzése
23
/
30
9 colos a multimédia, kimondottan jól kezelhető
24
/
30
Kényelmesek az Advance bőrülései, elektromosan mozognak
25
/
30
Rács húzódik keresztül a műszerfalon, nem az egész szellőző, de nagy része
26
/
30
Gombokkal adjuk meg a menetirányt
27
/
30
Tágas a hely hátul, jó a kilátás is, a világos tetőkárpit és a tetőablak jó térérzetet ad
28
/
30
Hagyományos a klímakonzol
29
/
30
Csak hibrid lehet, 2,0 literes a benzinmotorja, 184 lóerős a villanymotorja
30
/
30
410 literes alapból, 1220 literre bővíthető