B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
Kegyetlen szörnyet újított be az F1-es pilóta
Kováts Olivér
Tudtán kívül azt az autót vette meg, amit elloptak tőle
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Ennyit tud ma egy földközeli Opel
1
/
42
Csak villanymotorral van belőle 4x4-es. Nagyon nem terepjáró, amit az első lökhárító is kifejez
1
/
42
Csak villanymotorral van belőle 4x4-es. Nagyon nem terepjáró, amit az első lökhárító is kifejez
2
/
42
Ilyen volt 2021-ig
3
/
42
Így néz ki 2021 után
4
/
42
A tesztautóban nem volt Intellilux-fényszóró, ami az Ultimate szériafelszerelése, ezen a szinten viszont nem is rendelhető. Az adaptív LED-fényszóró is kitett magáért
5
/
42
Alapáron jár a fekete 18-as felni a GS Line-hoz
6
/
42
Változatlan az autó 4477 mm-es hosszúsága.1906 mm a szélessége, 1630 mm a magassága. A tengelytávolság maradt 2675 milliméter
7
/
42
Emelt hasmagasságú autóhoz képest a Grandland ügyesen rugózik és szépen fut
8
/
42
A tesztelt modell listaárából 680 ezer Ft a kedvezmény, így a valós összeg 12 390 000 Ft
9
/
42
A GS Line hangsúlyos színe a fekete
10
/
42
Tavalyi modellfrissítése óta Opel-Vizort visel
11
/
42
A tesztautóban nem az Intellilux-fényszóró dolgozott, de az alapáras adaptív LED-fényszóró is kitett magáért
12
/
42
Itt elég sikktelenül futnak össze a vonalak
13
/
42
14
/
42
Szériafelszerelés a tetősín a GS Line-on
15
/
42
Fekete sárvédőív, fekete típusfelirat, fekete embléma
16
/
42
Nem látszik rajta, hogy a technikája a Peugeot 3008-é
17
/
42
300 lóerős, 4x4-es plug-in hibrid a csúcsmodell egy benzines motorral és két villamos géppel. Az első villanymotor a nyolcfokozatú automatán át hajt, a hátsó külön differenciálművel hajtja a hátsó kerekeket
18
/
42
1199 köbcentis a sorhármas turbós benzines. A szintén 130 lóerős és sokkal kisebb fogyasztású turbódízel négyhengeres és 1499 köbcentis
19
/
42
Nem dugták hátulra a turbófeltöltőt, mint sok modern motoron a turbó mögé épített kipufogógáz-utánkezelő eszközök hatékonysága érdekében
20
/
42
Elsőre a Grandland belső tere a tesztelt GS Line kivitelben hangulattalan és komor ebben a színösszeállításban
21
/
42
Nincsenek hagyományos műszerek. 12,0 hüvelyk a digitális óracsoport képernyőátlója
22
/
42
12" a digitális óracsoport képátlója
23
/
42
Belül is sokat változott a 2021-es modellfrissítéssel
24
/
42
Bőven van választék műszerfali nézetekből
25
/
42
Bőven van választék műszerfali nézetekből
26
/
42
Bőven van választék műszerfali nézetekből
27
/
42
Van minimalista nézet is, éjszakai vezetéshez jó
28
/
42
Ez nem az AGR-tanúsítványos komfortülés, de kényelmes. Elöl állítható az övmagasság
29
/
42
Mivel az osztott ülőlap le is süllyed, a bővített csomagtartó alja kevésbé egyenetlen, amikor 514-ről 1652 literesre növeljük a csomagteret
30
/
42
Sok a hely, csomagban rendelhető kartámasz síalagúttal, van hátsó levegőkilépő. Mi kellhet még?
31
/
42
Kár, hogy már nem kapható az ajtókárpitba visszaengedhető árnyékolóroló, ami az elődhöz elérhető volt
32
/
42
Kár, hogy már nincs olyan árnyékolóroló, mint az elődhöz
33
/
42
Jó nagyok a rakodóhelyek az utastérben
34
/
42
Feláras a küszöbdíszléc
35
/
42
A jobbik hátsó paddal hátsó kartámaszt és síalagutat kapunk
36
/
42
Ezek itt Opel-kapcsolók
37
/
42
A D Corsa óta az Opel formatervezői minden új autójukban elrejtenek egy vagy több cápát. Az ötlet az egyik belső téri dizájner kisfiától ered, a kesztyűtartó merevítő bordáiból született a cápa. A Grandlandben a kesztyűtartó oldalán van
38
/
42
39
/
42
Egész jók a rakodóhelyek, a dupla pohártartóból a betét kiemelésével nagy négyzet lesz
40
/
42
Egész jók a rakodóhelyek, a dupla pohártartóból a betét kiemelésével nagy négyzet lesz
41
/
42
A német újraegyesítés után az Opel vette meg az egykori Wartburg-gyárat. Eisenachban, de új üzemben kezdődött a Vectra A összeszerelése, majd a Corsa gyártása. A Grandland Eisenachban készül
42
/
42
A Vectra A összeszerelése volt az első nagy fejlesztési lépcső Eisenachban. A Grandland Eisenachban készül