B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
Magyar nyelvű előzetest kapott az F1-film
Fehér Patrik
F1: Demoralizáló a McLaren fölénye az időmérő előtt
Vezess
Még több autó fogy a világ legnagyobb autópiacán
Horváth Zsolt
Szomorú adat a világ egyik legnagyobb autógyártójától
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
800 lóerő sosem volt ilyen kezes
1
/
29
Ferrari 812 GTS
A 812 GTS formájáért a Ferrari saját belső dizájnstúdiója fele
1
/
29
Ferrari 812 GTS
A 812 GTS formájáért a Ferrari saját belső dizájnstúdiója fele
2
/
29
Ferrari 812 GTS
Akár kupénak is hihetnénk, olyan elegáns zárt állapotban a tető formája
3
/
29
Ikonikus forma, modern köntösben, ezek a GTS hátsó lámpái
4
/
29
Ferrari 812 GTS
45 km/óráig menet közben is nyitható a 812 GTS teteje
5
/
29
Ferrari 812 GTS brake
A LaFerrariról érkeztek a 812-es fékjei, így az autó képes 25 méter alatt megállni 100 km/óráról
6
/
29
Ferrari 812 GTS key
Kék autóhoz is vörös kulcs dukál
7
/
29
Ferrari 812 GTS
Hosszú motorháztető és hátratolt utascella jellemzi a Ferrari GT-jét
8
/
29
A Ferrari gyár bejárata, ahol az autóbemutatókat tartották. Az előtérben várakozik a 812 GTS
9
/
29
Ferrari 812 GTS
A szélvédő felső sarkaiban két kis L-alakú szárny koncentrált örvényt hoz létre, amely a hátsó szélvédő fölött kiáramlást hoz létre, elkerülve ezzel a túlzott nyomást az utasok feje mögött.
10
/
29
Ferrari 812 GTS
50 évvel az előző után készített újra V12 Spidert a Ferrari
11
/
29
Ferrari 812 GTS
A maximális teljesítményét 8500-as fordulatnál nyújt a V12-es motor, de 8900-ig pörgethet
12
/
29
Ferrari 812 GTS
A maximális forgatónyomaték 80%-a már 3500-as fordulatnál bevethető, ettől aztán kiemelkedően rugalmas a 812
13
/
29
Koncentrációt ígényel egy 800 lóerős autó vezetése, de a Ferrari 812 ebben a műfajban kifejezetten barátságos
14
/
29
Ferrari 812 GTS
A hátsókerék-kormányzásnak köszönhetően igazán szűk fordulókra képes nagy sebesség mellett
15
/
29
Ferrari 812 GTS
8,3 másodperc alatt gyorsul nulláról 200 km/órára
16
/
29
Ferrari 812 GTS Manettino
A Manettinóval állítható az autó habitusa. Az utolsó a pusztító mód
17
/
29
A kardánalagúton alakítottak ki egy kis rekeszt a kulcsnak
18
/
29
Biztosan lehetett volna egyszerűbb helyet is találni négy gombnak, de mennyivel különlegesebb ez a megoldás
19
/
29
Erről a légbefúvóról tényleg egy hajtómű jut eszedbe
20
/
29
Ferrari 812 GTS seat
Nagy hangsúlyt fektettek az utastéren belüli turbulenciák, az aerodinamikai zajok minimalizálására, hogy az utasok még nagy sebességnél is zavartalanul beszélgethessenek.
21
/
29
Ferrari 812 GTS interior
Kényelmesek az ülései, kicsivel több oldaltartás kellene
22
/
29
Ferrari 812 GTS interior
Mintha lebegne a műszerfal
23
/
29
A korményzással kapcsolatosan az egyet gyenge pont, hogy a kormány az ideálisnál nagyobb
24
/
29
Van csomagtartója is, azoknak a szerencséseknek, akik utazni is ezzel mennének
25
/
29
Ferrari 812 GTS engine
Hosszú múltra tekint vissza a Ferrari V12-esse. Ez a 6,5 literes motor bemutatásakor a világ legerősebb szívómotorja volt
26
/
29
Gombynomásra indul a kaland
27
/
29
Ferrari 812 GTS dash
A fordulatszámmérő uralja a műszerfalat
28
/
29
Mintha aversenyautóban lennénk
29
/
29
Karcsú elegancia, telivér dinamikával, ez a 812 GTS