B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Új üzemanyag kerül a Škodákba
Vezess
Egy nappal elhalasztják a lezárást az M0-son
Vezess
Négy perc alatt 780 ezer forintot kaszált egy magyar traffipax
Baka Gábor
Hivatalos, megszűnik a McLaren versenycsapata
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Csak a fogyasztását ne nézd! – Peugeot 308 PHEV
1
/
28
Jellegzetes formaterv, nem kell, hogy az embléma messziről felismerhető legyen
1
/
28
Jellegzetes formaterv, nem kell, hogy az embléma messziről felismerhető legyen
2
/
28
Klasszikus ötajtós csapotthátú-forma
3
/
28
Fényszórói kitakargatós mátrix-LED-esek
4
/
28
Remek városi autó, de utazósnak sem kicsi
5
/
28
Még oldalra is került az új emblémából
6
/
28
A rozmárfogakat messziről fel lehet ismerni
7
/
28
Az Olivine-zöld fényezés az alapáras, még a fehér is feláras hozzá
8
/
28
54-55 kilométert ment el elektromosan, ami nem rossz érték
9
/
28
Alaposan megváltozott az embléma, irdatlanul jól áll a 308-asnak
10
/
28
Vegyes fogyasztása annyira nem jó, 7 liter körüli, ha nincs feltöltve az akkumulátor
11
/
28
Nagyon csöndes és igazán stabil autó
12
/
28
Gyönyörűek a részletei is, nincs elnagyolva sehol
13
/
28
Hangja nincs túl sok, ha beindul a benzinmotor, azt is leginkább csak érezni lehet
14
/
28
Ez még nem a teljesen elektromos, hanem a plug-in hibrid
15
/
28
Egészen egyedi a megjelenése minden oldalról
16
/
28
A GT-hez változtatható menetmódok is járnak
17
/
28
10 colos a multimédia képernyője, alatta a kijelzőn egy nagyon jól használható érintőgombsor
18
/
28
1,6-os turbós benzines és egy 110 lóerős villanymotor adja a hajtást
19
/
28
Kevesebb mint 400 liter a hibrid akkumulátora miatt
20
/
28
Hátul 180 centis magamra állított vezetőülés mögött is elfértem
21
/
28
Szépen szól a Focal hifi, de nem mozgatja meg a földet
22
/
28
Hosszan kell nyomva, vagy húzva tartani a gombokat, hogy érzékeljen
23
/
28
Tárolókból sokféle akad, a pohártartó zárható is
24
/
28
Csak a sofőr ülésének ülőlapja állítható hosszúságú, a tartásuk egyébként remek
25
/
28
A kormánynak is jól áll az új pajzs
26
/
28
A legsportosabb
27
/
28
10 colos és 3D-s megjelenítésű a műszeregység
28
/
28
Az apró kormány még mindig elég jó móka, hétköznapokban nagyon pihentető ilyet vezetni