B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Kováts Olivér
Csak a szokásos: megint késik az olcsó Tesla
Aranyi Péter
Te laknál ebben a tűzoltóautóban?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Kezdj futni, ha meglátod ezt az Audit!
1
/
30
Elsőre nehéz felismerni így az A8-at, azt végképp lehetetlen megmondani, hogy ez egy S8
1
/
30
Elsőre nehéz felismerni így az A8-at, azt végképp lehetetlen megmondani, hogy ez egy S8
2
/
30
Különös ismertetőjegyei a négy hátrafelé merető kipufogócső, szólnak, de nem túl nagyot
3
/
30
Egyedi hűtőrácsot kap az S8, félmillióba kerül, hogy fekete legyen
4
/
30
3,8 másodperc alatt gyorsul 0-100-ra
5
/
30
Igazi gengszter a külső, pedig lehetne bármilyen színű a fényezése
6
/
30
Hátsó lámpái OLED lapokkal világítanak
7
/
30
Sport kipofógórendszer jár a V8-ashoz
8
/
30
Összekötötték a lámpáit egy LED csíkkal
9
/
30
Majdnem 5,2 méter, az A8 leghosszabb kivitele, a Horch ennél 26 centivel hosszabb
10
/
30
Kimért és elegáns autó
11
/
30
Csak az S8 lehet V8-as
12
/
30
Méghogy a BMW-ken van nagy hűtőmaszk...
13
/
30
625 000-ért feketék az emblémát
14
/
30
Nincs itt semmi látnivaló. Olyan szűk helyen megfordul, mint egy kompakt ötajtós
15
/
30
Fordulnak a hátsó kerekek is, legfeljebb 5 fokban
16
/
30
Adaptív légrugós lengéscsillapítása csak 2,5 fokos dőlést enged a karosszériának
17
/
30
2,2 tonnát nyom, ez a mai villanyautók között kevésnek is mondható
18
/
30
Matrix LED fényszórókat kaphat majdnem 1 millió forintért
19
/
30
Sportosan alacsonyan lehet ülni benne, a bőr minősége nagyon magas érzetű
20
/
30
Hátul kiveeht kijelzők várják az utasokat
21
/
30
4,0 literes duplaturbós V8 571 lóerővel és 800 Nm nyomatékkal
22
/
30
Fényes anyagok mindenhol az utastérben
23
/
30
Alul is kijelzőn állítjuk a klímát, ide írható be kézzel a navigációs cél
24
/
30
Karbonszálas műanyag az S8-ban
25
/
30
Felárasak a formázott ülések, a könyöklőbe rejtették a klíma konzolt
26
/
30
Masszázs, hűtés és fűtés is szerepel az ülésekben
27
/
30
Az S logó jelzi, hogy a sportmodellben ülünk
28
/
30
Digitális a műszeregység is
29
/
30
Szép a kormány, a fogása is remek, kicsit könnyű, kevés rajta a visszajelzés
30
/
30
Rengeteg a fényes műanyag az utastérben, fával otthonosabb lehet az S8