B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Nem minden drága hibrid dönt fogyasztási rekordot
1
/
61
Nagyon erős karakter
1
/
61
Nagyon erős karakter
2
/
61
Nem rozsdásodó acél, németül Nirosta vagy nicht rostender Stahl a Niro nevének eredete. A konnektorról tölthető akkus hibrid 2,3 millió forinttal többe kerül
3
/
61
Csak a Sportage keverhető össze vele
4
/
61
11 149 000 és 13 349 000 Ft közötti a hibrid Kia Niro listaára
5
/
61
Négyféle felszereltség van, Silver, Gold, Platinum és Kryptonite
6
/
61
1399-1490 kilós az autó, 120 kg a szintén elsőkerék-hajtású plug-in hibriddel szembeni súlyelőny
7
/
61
Bumerángra hasonlít a volvós hátsó fényszóró. A fényes keret valamiért nem futja körbe a hátsó ablakot
8
/
61
Interneten vett jeggyel nem kell várni a bejutásra. A kiállítás csodálatos egy olvasónk szerint, aki hazafelé megszólított fotózás közben
9
/
61
Olajazottan összedolgozik egymással a benzines és a villanymotor, de annyira azért nem finom az összhang, mint a Toyota hajtásrendszerében
10
/
61
11
/
61
Viszonylag zárt az orra. Az apró ködfényszóró alulról világít
12
/
61
Új a márkanév betűtípusa
13
/
61
Mára a Kia eljutott oda, hogy tetszetős, de nem túl egyedi autók helyett karakteres autókat mer piacra dobni
14
/
61
Az apró ködfényszóró alulról világít
15
/
61
Fent vannak a távfényt adó LED-ek, alul a tompított fényszóró diódái
16
/
61
Első fényszórójában szívdobogást vagy EKG-görbét idéz a menetfény íve
17
/
61
18
/
61
19
/
61
20
/
61
21
/
61
Légterelők itt is
22
/
61
Innen kicsit volvós
23
/
61
Bumerángszerű a hátsó lámpa
24
/
61
HEV, azaz Hybrid Electric Vehicle
25
/
61
Két teleszkóp segít a motorházfedél emelésében, pedig nem is acél a súlycsökkentés érdekében
26
/
61
240 volt a nagyfeszültségű akku és a hibirdrendszer feszültsége
27
/
61
Az első fedél alatt van a légszűrő
28
/
61
Említésre méltó a hűtőkörbe bekötött, folyadékhűtésű generátor
29
/
61
Izgalmas a tető mélyítése. A gyártó egyféle cw-értéket kommunikált, az új Kia Niro alaktényezője 0,29
30
/
61
Többféle nézet közül választhatunk a 10,25" képátlójú óracsoportban
31
/
61
32
/
61
Az alsó érintőpanelen a klímavezérlés és az audiorendszer osztozik, menet közben nehéz közöttük átváltani a felület eltalálásával
33
/
61
Az alsó érintőpanelen a klímavezérlés és az audiorendszer osztozik, menet közben nehéz közöttük átváltani a felület eltalálásával
34
/
61
35
/
61
Többféle nézet közül választhatunk a 10,25" képátlójú óracsoportban
36
/
61
Többféle nézet közül választhatunk a 10,25" képátlójú óracsoportban
37
/
61
38
/
61
39
/
61
40
/
61
41
/
61
451 literrel a sima hibrid csomagtartója nagyobb, mint a plug-in hibridé, ahol csak 348 literes. Bővítve 1445 liternyi hely jut hintalónak, virágföldnek, biciklinek
42
/
61
Kétfokozatú a hátsó ülésfűtés, sajnos csak a csúcsmodellhez rendelhető
43
/
61
44
/
61
Kétféle dőlésszögben rögzíthető a háttámla
45
/
61
1,3 kilowattórás hibridakkut fed a hátsó ülés
46
/
61
Van hátul levegőbefúvás, 230 voltos konnektor és két USB-C töltő az első ülések belső oldalán
47
/
61
Szokatlan az üléskárpit anyaga, talán épp ez van eukaliptuszlevelek rostjaiból
48
/
61
Sajnos a 220 voltos aljzat is csak a Kryptonite csúcsmodellhez jár, a többi verzióhoz nem is rendelhető
49
/
61
Családbarát a rakodóhelyek, a pohártartók és a töltők eloszlása, ami az első ülések belső oldalára szerelt USB-C-töltőkre is igaz
50
/
61
Egy Nők Lapját bír el a jelképes kalaptartó, ami egy alig merevített háló
51
/
61
Tetszett az ülésborítás modern, erőforrás-kímélő anyaga. Az ülőlap lehetne hosszabb, az üléshelyzet jó, az ülésszellőztetés elegáns extra
52
/
61
Olcsó hatású az első ajtóborítás, amiért kár, mert különben jó az anyagok minőségérzete. Az összeszerelés is meggyőző volt
53
/
61
54
/
61
Félmilliós tétel más extrákkal csomagban a Harman / Kardon-audioredszer. Felárával arányos a hangminősége, szépen szól, bár nem kiugróan, de nem is kerül túl sokba
55
/
61
400 000 Ft a ki-be állítható deréktámaszos, motoros ülés felára elektromos csomagtérfedél-mozgatással csomagban
56
/
61
57
/
61
400 ezer forintért a Relax csomagban memória is van a motoros állítású, szellőztethető üléshez
58
/
61
59
/
61
Praktikus a kivehető fallal és kihajtható-visszafordítható pohártartókkal felosztható rakodóhely az első ülések között
60
/
61
Praktikus a kivehető fallal és kihajtható-visszafordítható pohártartókkal felosztható rakodóhely az első ülések között
61
/
61
SG2 a második generáció gyári kódjele