B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Hatalmas csalás lehet az új csoda-üzemanyag
Kovács Miklós
Ezt tudja a legnagyobb Opel a legolcsóbb motorral
Fehér Patrik
F1: Frissen aláírt egy sisakot Schumacher, eladják
Aranyi Péter
Ez a teherautó a magas házak jóbarátja
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
A tökéletesen eladható autó – Kia Niro EV
1
/
26
Jóval karakteresebben tért vissza a Kia Niro, alig lehet ráismerni
1
/
26
Jóval karakteresebben tért vissza a Kia Niro, alig lehet ráismerni
2
/
26
Jellegzetes pontja a C oszlop, mögötte légcsatornát rejt
3
/
26
Így javítottak a légellenállásán
4
/
26
Orrára került a töltőcsatlakozó, mindig koszos és nehéz kinyitni
5
/
26
Szívdobbanást mintáz a nappali menetfény, ez elsőre annyira nem érthető, másodikra sem igazán
6
/
26
Méretei alig változtak az elődjéhez képest, de tengelytávja hosszabb
7
/
26
Csak egyféle, elsőkerék-hajtású kivitel készül belőle
8
/
26
A fényezett fekete elemek és az ezüst betétek miatt robusztusnak néz ki, valójában nem terepjáró, de még földútra is kevés
9
/
26
Az új Kia-emblémát sokan KN-nek nézik, pedig annyira nem egyszerű összetéveszteni
10
/
26
Elöl és hátul is független a futómű
11
/
26
Bejáratott név, elődje kijárta az utat, hogy megismerjék az emberek
12
/
26
Félig szövet, félig műbőr a Platinum üléshuzata, fűthetőek, kényelmesek, magasak, a vezetési pozíció nem az igazi
13
/
26
10,25 colos mindkettő kijelző, a kép éles, a menü gyors, az ikonok nagyon hasonlóak, menet közben nem egyszerű használni
14
/
26
Feláras a hangulatvilágítás, változtatható a színe
15
/
26
Ez a panel változtatható, lehetnek rajta gyorsgombok, vagy klímapanel, a tekerők funkciója is változik
16
/
26
Tekerőkapcsolós váltógomb, kényelmetlen használni, körülötte minden karcolódik
17
/
26
Érdekes dizájnú a kormány, a fűtés épp csak 9 és 3 óránál nem érezhető, ahol fognánk
18
/
26
Plusz 4 centit kaptak a hátul ülők
19
/
26
475 literes a csomagtartó, a padló alatt is van rekesz
20
/
26
Elöl is találunk tárolót a kábelekhez
21
/
26
Egységes a belső dizájn, nagyon komor és sötét, az anyagokkal nincsen gond
22
/
26
460 kilométert menne el a gyártó szerint, 380-at tudott télen, ez már elég jó teljesítmény
23
/
26
Erős sustorgás hallatszik a karosszéria több pontja felől, de még a zavaró szint alatt
24
/
26
Aszfaltot nem szaggat, de éppen elég jól gyorsul, ennél több erő nem kéne
25
/
26
Furcsán pattog a hátulja, pedig az autó nem nehéz és a futómű sem egyszerű megoldás
26
/
26
Jókora féklámpa került az ablak fölé