B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Kovács Miklós
Száz éve is ilyen módszerekkel verték át az autóvásárlókat
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
200 lóerős sorhatossal 4 liter alatt? Nekünk sikerült!
1
/
32
Elsőre nem mondható meg róla, milyen motor van benne, pedig ez már az új sorhatos dízel
1
/
32
Elsőre nem mondható meg róla, milyen motor van benne, pedig ez már az új sorhatos dízel
2
/
32
Észrevehetően hosszabb az orra, mint bármelyik Mazdának, jókora motornak kell beleférnie
3
/
32
Fogyasztásmérő versenyre hívott minket a Mazda az új CX-60-nal
4
/
32
3,3 literes az új dízelmotor, soros hathengeres, 200 és 254 lóerős kivitelben készül
5
/
32
A motorháztető alatt még egy fedél lakik, ami alatt mégegy
6
/
32
Több mint 1000 kilométeres hatótávra képes, odafigyelve kihozható belőle 1300-1400 kilométer is
7
/
32
Ez már nagyon közel volt a végleges fogyasztásunkhoz
8
/
32
Másodikok lettünk, döbbenetesen jó fogyasztásokat produkált mindenki az autókkal, az eredményt Mark Hales autóversenyző hirdette ki
9
/
32
Nagy autó, de ez a változat még csak ötüléses
10
/
32
Jellegzetes Mazda jegyeket visel
11
/
32
Váltója nyolcfokozatú automata két kuplunggal és egy elektromos motorral
12
/
32
Hátsókerékhajtású, a motor ereje miatt mozog is a fara, ha csúszósabb az út
13
/
32
Értelmet nyert a hosszú orr, a hathengeres motor már kitölti a helyet
14
/
32
Összkerékhajtású csak az erősebb változatból készül
15
/
32
Büszkén hirdeti sorhatosságát
16
/
32
Igazi hosszútávú utazóautó, a motor hangja nagyobb tempónál már nem hallható
17
/
32
A Takumi felszereltség sajátja ez a hűtőmaszk, és a krómozott keret
18
/
32
Kitakargatós LED lámpákat kaphat
19
/
32
570 literes a csomagtartója
20
/
32
A Kodo dizájn még jobban is érvényesül egy ilyen hátsókerékhajtású arányokkal rendelkező autón
21
/
32
Nagy autónak tűnik, de a hátsó ajtón kívülről is látszik, hogy elág szűk a bejutás
22
/
32
Legalább majdnem 90 fokban nyitható az ajtó, így könnyű a beszállás
23
/
32
A Takumi felszereltség nagyon látványos
24
/
32
Aprólékosan kidolgozott az ajtókárpit
25
/
32
Valódi faberakású a széles középkonzol
26
/
32
Digitális a műszeregység, a dizájn nem változtatható
27
/
32
Elegánsan beépített és jól kezelhető a multimédia
28
/
32
Kézzel varrt szövet betét kerül a műszerfalra
29
/
32
Nem sokkal tágasabb hátul, mint egy CX-5
30
/
32
Automatikusan a vezetőre állítja az ülést és a kormányt
31
/
32
Szépek a részletek
32
/
32
Sport és Normal vezetési módok közül lehet választani