B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Ez az autó vitte Ferenc pápát utolsó földi útjára - Galéria
Szörényi András
Itt egy megbízható használt SUV és nem is drága
Baka Gábor
F1: Az utolsó pillanatig variálnak a motorfejlesztéssel
Svékus Gergő
Alkatrészek, utasok eshetnek ki ezekből az autókból
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Egyszerre ad és elvesz a francia Toyota
1
/
43
Méretek: 4753 mm * 2107 mm * 1888 mm
1
/
43
Méretek: 4753 mm * 2107 mm * 1888 mm
2
/
43
Nincsenek műanyag lökhárítók és oldalbetétek, csak szolid, ízléses krómozás
3
/
43
Kissé nehezen csukódik a tolóajtó
4
/
43
Furcsán illeszkedik a lökhárító az autóhoz
5
/
43
Az akkumulátor kapacitása 50 kWh, 216 cellából áll
6
/
43
340 kg az akkupakk össztömege, mely a padlóban található
7
/
43
Szemcsés, kásás a tolatókamera képe
8
/
43
5,9 literes ajtózsebek elöl
9
/
43
Tele a beltér praktikus, ötletes és családbarát megoldással
10
/
43
Két kesztyűtartó is van
11
/
43
Teljes értékű áramforrás a 220 V-os konnektor
12
/
43
Pirítóst csinál az ember valagából az ülésfűtés
13
/
43
Eléggé eldugták az ülésfűtés kapcsolóját a jobb első ülésnél
14
/
43
Három felnőttnek szűkös a hely a középső sorban
15
/
43
Egyesével dönthető ülések
16
/
43
Mindhárom ülést lehajtva közel 2,7 köbméterre növelhető a raktér
17
/
43
Lehajtható asztallap
18
/
43
Állítható a szellőzés erőssége a középső sorban ülők számára, alul egy USB-csatlakozó bújt el
19
/
43
Ajtózseb a tolóajtóban. Több a semminél, de a hangszóró kicsit ront a használhatóságán
20
/
43
A tolóajtóba árnyékoló rolót építettek, az ablak elektromos
21
/
43
Még a harmadik sorban utazóknak is jutnak praktikus megoldások
22
/
43
Pohártartó és 12 V-os aljzat a harmadik sor jobb oldalán. A bal oldali székhez csak pohártartó jár
23
/
43
Jár a pluszpont a külön nyitható hátsó szélvédőre
24
/
43
Hét üléssel 209 literes a csomagtér
25
/
43
Ezekre a helyekre lehet beakasztani az olyan térelválasztó elemeket, mint például a tehertartó háló
26
/
43
Minden kéznél van, a középső képernyő is a sofőr felé néz
27
/
43
Nagyon steril a kormányzása, csak sejtéseink lehetnek arról, mit is csinál a kormányzott kerék
28
/
43
Állítható a HUD fényereje, illetve a kivetített információk pozíciója, fényviszonyoktól függetlenül jól olvasható
29
/
43
Minden fontos infó egy oldalon, átlátható formában. Kár, hogy a megtehető távolság távol áll a valóságtól
30
/
43
A műszeregység térképes nézete
31
/
43
Menet közben az erőforrás működésének folyamatábráját is figyelhetjük
32
/
43
33
/
43
A 8 colos érintőképernyő mellett lévő ikonok megkönnyítik a gyors használatot. Azt nem tudtam megnézni, milyen lenne a rendszer Android Autóval
34
/
43
Rengeteg áramot zabál a fűtés, de rászorul az ember, ha nem akar megfagyni a saját autójában
35
/
43
Nem ideális, hogy a B gomb nyomogatásával kell állítani a rekuperációt a nagyon gyenge és a nagyon erős fokozat között
36
/
43
Ránézésre is masszív és mély a rolós tároló
37
/
43
...méretében pedig nem csalódunk a fedelek széthúzását követően
38
/
43
Polc az első sor felett, ha valamit még mindig nem tudtunk volna elrakni
39
/
43
Az állandó mágneses szinkronmotor teljesítménye 100 kW (136 LE)
40
/
43
Otthoni áramról kb. 3850 forintért tölthetjük fel a teljesen lemerült autót 70 Ft/kilowattórás tarifával és a töltési veszteséggel számolva
41
/
43
13 százalékos töltöttségnél automatikusan megmutatja a navigáció a legközelebbi töltőpontokat
42
/
43
Egyenáramú töltőn fél óra alatt is feltölthető az autó, hagyományos konnektorról táplálva 31 óra alatt lesznek teli az akkumulátorok
43
/
43
19 285 000 forintba kerül listaáron ez a Toyota Proace City Verso EV. A Toyotánál még van belőle benzines és dízel is