B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Hivatalos, megszűnik a McLaren versenycsapata
Vezess
Másodszor is megszületett a vaddal ütköző motoros
Vezess
Kiiktatná az embert az autóból a Peugeot
Vezess
Ijesztő, miket találtak a hazai utak szemetében
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Mocskosul jó buli a legújabb Ford!
1
/
32
Nyakig érő homok, lucskos sár, vagy sziklák? Mindenhol vígan nyargalászott a Ranger Raptor
1
/
32
Nyakig érő homok, lucskos sár, vagy sziklák? Mindenhol vígan nyargalászott a Ranger Raptor
2
/
32
Több mint 5,6 méter hosszú, ami itt nem, de a városban feltűnik
3
/
32
Olyan az orra, mintha F-150 lenne, a korábbi dizájn jobban állt a Raptornak
4
/
32
Utcán is használható A/T terepabroncsok, nem zajosak, cserébe kapaszkodnak a sziklákon is
5
/
32
Innen elindul egyenesen fölfelé
6
/
32
Motorosan húzza el a plató rolóját
7
/
32
Hangolható a kipufogórendszere is
8
/
32
Robusztus, munkagépszerű a belső, de az anyagok személyautósak
9
/
32
12,4 colos a digitális műszerblokk, hasznos infókat tehetünk ki rá, és a grafikai megjelenítése is szép
10
/
32
A középjelző jól jön, amikor terepen tekergünk
11
/
32
Többféle menetmód is választható, a Baja a legkomolyabb
12
/
32
Kapcsolható kettő- vagy négykerék-hajtás, felezője is van, de zárható az első és hátsó differenciálmű is
13
/
32
Kis dizájn belefér
14
/
32
Jól áll neki a sár, a tükrők óriásiak, mégsem susognak a menetszéltől
15
/
32
Inkább szélesek, mint jó tartásúak az ülések, a vezetési pozíció viszont remek
16
/
32
Vezetés közben nem jó használni a 12,1 colos állított kijelzőt
17
/
32
Dupla kesztyűtartó és egy halom kisebb tároló szolgálja a praktikumot
18
/
32
Kényelmes hátul is, van fej- és lábtér is
19
/
32
3,0 literes a Broncóval közös, V6-os biturbó benzinmotor
20
/
32
Kevésbé látványos a sárvédő szélesítése, mint a korábbi modellen
21
/
32
Elöl alumínium lengőkarokat kap, ezek erősebbek, bírják az ugratást
22
/
32
Watt-rudas stabilizátort kapott a hátsó merev tengely és tekercsrugókat
23
/
32
A Fox lengéscsillapítóit sport- és versenyautókban használják, a Raptor is ilyeneket kap
24
/
32
Igazi játszós autó, megvan benne az erő
25
/
32
Tengelyig süllyedt a homokban, mégis forgott jobbra-balra
26
/
32
Szélesek a kerekek, mégsem fogja meg igazán egy mélyebb tócsa sem
27
/
32
Vészjósló csatazajjal nyomul
28
/
32
Zárt hátsó diffivel és kikapcsolt kipörgésgátlóval igazi driftautó terepen és vizes aszfalton is
29
/
32
Elképesztően kezes, minden mozdulatát nagyon jól érezni, könnyen kézben tartható
30
/
32
Hangja elképesztően jó, mint egy rendes sportautóé
31
/
32
Felezővel hatékonyan mászna meredekebb emelkedőre is, de van kimondott kúszófokozata is
32
/
32
Keresztbe-kasul, ahol nem szégyelljük, ott lehet a Raptorral