B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Jobb csinálni, mint nézni. Ez a BMW i7-re is igaz
1
/
42
Páratlan a megjelenése, de megosztó
1
/
42
Páratlan a megjelenése, de megosztó
2
/
42
Ebben a sötét összeállításban minden részlete eltűnik
3
/
42
Ez ugyan a frissített Bangle 7-es, ami szintén nem kis autó, de az i7 mellett egy kategóriával kisebbnek tűnik
4
/
42
Elég szokatlanok az arányai, valahogy nem az igazi, pedig a tengelytáv nem rövid és megvan a háromdobozos forma is
5
/
42
20 colosak az M-es felnik
6
/
42
Érdekes a lámpák dizájnja, rímel az ablakokéra
7
/
42
Üvegen ilyen dizájnt még nem láttunk
8
/
42
Kellően szögletes és széles, a szélvédők színte teljesen síkok
9
/
42
Ezt az arcot nem akarod meglátni sehol, és itt még nem is világít a hűtőmaszk kerete
10
/
42
Elvész a fekete betét az orrán, ez az M-es csomag dizájnja
11
/
42
Azért osztották a lmpákat, hogy a felső legyen hangsőlyos, az alsót pedig elrejtsék
12
/
42
Swarowsky kristály berakásúak lehetnek a lámpák
13
/
42
Komoly a megjelenése, de a kiállásában van valami esetlen
14
/
42
A radarok és érzékelők beépítése kimondottan igénytelenül sikerüt
15
/
42
Az első elektromos 7-es BMW
16
/
42
Ebből a szögből még én sem tudok belekötni
17
/
42
Légrugózást kap alapáron, és a hátsó kerekei is fordulnak
18
/
42
A világos utastér teljesen elvarázsol
19
/
42
Ehhez fogható hangulatfényt még nem láttam
20
/
42
Kristály az iDrive tekerője, használn macerásabb, mint a korábbiakat
21
/
42
8-as iDrive rendszer fut a multimédián, gyors és éles a képe, de a kezelése szokást igényel
22
/
42
Kőrisfa betéteket kaphat, végtelenül elegnáns
23
/
42
Érintős, de nyomni kell az Interaction Bar gombjait, innen is zárható az ajtó
24
/
42
Ez volt a magszimális töltési teljesítménye, pedig 195-öt kéne tudnia
25
/
42
Méltatlan a zongoralakk egy ilyen jó minőségű utastérben
26
/
42
Váratlanul izgalmas a kormány harmadik köllője
27
/
42
A teljes üvegtetőre roló húzható, ma már nem megszokott
28
/
42
Puha párna jár a hátul ülőknek
29
/
42
Egy gombnyomásra elfektethető a hátsó ülés
30
/
42
Kasmírgyapjú, nagyon puha és kényelmes, ez a könyöklő is fűtött
31
/
42
Szokatlan megoldás az ajtókra került irányító kijelző, de nagyon könnyű használni
32
/
42
Az egész panel mozog, ha megnyimunk rajta egy gombot
33
/
42
Masszíroz, szellőztet és fűt mindkét első ülés
34
/
42
Óriási a lábtér, a szőnyeg süppedős
35
/
42
Hatalmasra nyílnak az ajtók, motorok nyitják ki mind a négyet, menüből is működtetheti a sőfőr
36
/
42
Klasszikus és egyben nagyon modern
37
/
42
195 kilowattal tölthető a gyártó szerint
38
/
42
Egy teljes töltéssel 400 kilométer volt a tesztidőszak leghosszabb hatótávolsága az i7-tel
39
/
42
Teljesen észrevétlenül suhan az úton, bent az ég világon semmit nem hallani a zajaokból
40
/
42
Mindig vízszintesen tartja az autót a légrugós futómű
41
/
42
4,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 240 km/h-val képes haladni
42
/
42
Elegéns, de nagyon fenyegető a megjelenése