B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
F1: Verstappen frusztrált, szabályváltozást követel
Kováts Olivér
F1: Ha nincs a büntetés, nyert volna Verstappen?
Kováts Olivér
F1: Verstappen inkább hallgat a büntetés után
Deme Csaba
Fékezés nélkül ugrott a folyóba egy orosz autós
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Divatmodellé alakult a Renault legendás autója
1
/
28
Nevezhetnénk az Austral nyújtott változatának is
1
/
28
Nevezhetnénk az Austral nyújtott változatának is
2
/
28
Egészen más formában érkezett a hatodik generációs Renault Espace
3
/
28
7 centivel hosszabb a tengelytávja, 13-mal a hátsó túlnyúlása
4
/
28
777 literes a raktér, ha ötüléses kivitel, 677, ha hétüléses
5
/
28
A hátsó ülések sínen tologathatóak, már nincs külön álló ülés, és a hátsók is csak szükségülések
6
/
28
Masszázs, szellőztetés és fűtés is van az elsőkben
7
/
28
Hátul nagyon kevés a hely, felnőttként éppen el lehet férni
8
/
28
1,2-es háromhengeres turbós benzinmotor villanyhajtással és kuplung vagy osztómű nélküli váltóval, közvetlen kapcsolással
9
/
28
Az Espace egyedi védjegye a függőleges rácsozású maszk
10
/
28
Fényszórói is egyedi menetfényt kaptak
11
/
28
Határozott kiállású SUV, összkerékhajtása nincs, viszont a hátsó kerekek is kormányozottak
12
/
28
Ez már nem olyan Espace, mint régen
13
/
28
Egyterű helyett egy mérettel kisebb SUV-ként született újjá
14
/
28
Legfeljebb 5 fokban tudnak elfordulni a hátsó kerekek
15
/
28
A teljes Espace sort végig ülhettük az új bemutatóján. Már semmi nincs benne a régi értékekből
16
/
28
Az elsőt még a TGV gyorsvonatról mintázták, karosszériája kompozit műanyag
17
/
28
A Matra gyártotta a másodikat is, jóval áramvonalasabb, mint az első
18
/
28
Még mindig Matra gyártmány és műanyag karosszériás a harmadik Espace, három tetőablak, 7 külön álló ülés, V6-os motor és csinos forma votl a szexepilje
19
/
28
Talán a legnépszerűbb Espace és a legnagyobb is, anyagaiban silány, de rendkívül jól használható autó
20
/
28
A divat erősen hatott az Espace-ra, de még mindig önálló volt az ötödik generációs modell
21
/
28
Méreteiben a negyedik volt a legnagyobb, viszont majdnem mindenben az új a legkisebb
22
/
28
Egyterű fazon volt sokáig
23
/
28
Nagyon más karakter, más kategória és másra alkalmas az új Espace
24
/
28
Az Espirit Alpine felszereltség sportosan divatos
25
/
28
Ez már alaposan új fejezet a modellnél, nem is lesz elérhető minden piacon
26
/
28
Moduláris padlólemezre épül, motorja egyelőre csak egyféle lehet
27
/
28
Akkumulátorát középre, az első ülések alá építették, külön törési zóna védi
28
/
28
Android alapú a multimédia, alkalmazások tölthetőek le rá Play áruházon keresztül, fut rajta a Waze