B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Ez itt a legmodernebb Mercedes – Vezettük az EQE SUV-t!
1
/
23
Majdnem 4,9 méter hosszú, alaktalan forma, így mégis nagyon hatékony
1
/
23
Majdnem 4,9 méter hosszú, alaktalan forma, így mégis nagyon hatékony
2
/
23
30 milliméterrel emelhető a futóműve
3
/
23
Messziről is jól láthatóan fordulnak a hátsó kerekei, alapból 5, felárért 10 fokban
4
/
23
0.25-ös légellenállási együtthatója van
5
/
23
19-22 colos felnikkel szerelik, mindnek más a légellenállása
6
/
23
Offroadernek hívja a Mercedes, attól azért kicsit messze van
7
/
23
Összkerékhajtása csak a két villanymotoros kiviteleknek van
8
/
23
Karosszériába húzodnak a kilincsei, alapból viszont klasszikusakat kap
9
/
23
Elegánsan az imitált hűtőmaszk alá rejtették az érzékelők nagy részét
10
/
23
580 literes csomagtartót tár fel az elektromosan nyíló ajtó
11
/
23
Spirálba tekerték a hátsó lámpák világító testjeit
12
/
23
590 kilométeres hatótávolságot ígér, ehhez van egy-két trükkje
13
/
23
Le tudja választani az első kerekek hajtását
14
/
23
Hőcserélős akkumulátor temperálása egyedi a Mercedesnél, a nagyobbak ezután fogják megkapni
15
/
23
Légterelő elem a kis fül a hátsó kerekek előtt
16
/
23
Az nem illesztési hézag, ott gyűjti a vizet menet közben
17
/
23
Az egyik leghasznosabb elem az első kerekek futófelületei előtt töri meg a levegőt
18
/
23
Burkolt az egész ajla, hátul még aerodinamikai elem is került a burkolatba
19
/
23
Annyira kényelmes, hogy a világ végére is pihentető lenne vele utazni
20
/
23
Légterelők alakítják ki az ideális légáramlatokat a hátsó ablak körül is
21
/
23
Masszíroznak és mozognak is az ülések, ha elgémberednénk
22
/
23
Az üléspozíció nem igazán jó, az anyaghasználat nagyrészt prémiumos
23
/
23
A teljes Hyperscreen megegyezik az EQS és annak SUV kivitelében elérhetővel