B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Eltakarítják a parkoló autókat egy pesti utcából
Baka Gábor
F1: A Red Bull már keresi Verstappen utódját
Aranyi Péter
Ezeken gördülnek az áruk a boltokba
Erdős Norbert
Tényleg árt az egészségnek a villanyautók sugárzása?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Reménysugár a dízellel autózóknak
1
/
40
1
/
40
2
/
40
Gyors kanyarokban a Kinematic Posture Control az ívbelső hátsó kerékre adott, nem is érezhető fékimpulzusokkal csökkenti az oldaldőlést
3
/
40
Jól fejlett SUV a Mazda CX-60. Hossza 4745 mm, szélessége 1890 mm, magassága 1680 milliméter
4
/
40
48 voltos kisegítő hibridrendszere gurulás közben is leállítja a motort gázelvételkor, a lítiumion akkumulátor kapacitása 0,33 kWh
5
/
40
200 lóerővel 8,4 mp a gyorsulás 0-ról 100 km/órára, a végsebesség 212 km/óra. A 254 lóerős adatai: 8,4 mp, 219 km/ó
6
/
40
Nem kell kihúzatni: a nyomatékmaximum 550 Nm 1500-on illetve 450 Nm 1400-as fordulatszámtól
7
/
40
8
/
40
9
/
40
Sokat dob a hangulaton a részben nyitható panorámatető
10
/
40
11
/
40
12
/
40
Négy imitált és két valódi kipufogóvége van. Kár illúziót kelteni
13
/
40
Röviddel a piaci bevezetés után lehetségessé vált a CX-60-on körbe lengéscsillapítót cseréltetve komfortosabbá tenni a futóművet, de így is ráz. A kerékfelfüggesztés igényes konstrukció, elöl kettős keresztlengőkaros, hátul többlengőkaros
14
/
40
Képes magától beállítani a jónak hitt üléshelyzetet magasságunk megadása után. Szemkamera állapítja meg szemünk helyzetét, ehhez is igazodik az ülés, a kormány és a tükrök beállítása
15
/
40
Nem mókoltak a hangjával, szépen szól az orrot jól kitöltő sorhatos dízelmotor
16
/
40
17
/
40
Piezo-befecskendezős a 3,3 literes új motor, egy turbóval mindkét verzióban
18
/
40
Acélból készül a sorhatos e-Skyactiv D kovácsolt dugattyúja, a másik a dízel CX-5-é
19
/
40
20
/
40
Árához képest sokat nyújt a CX-60. Hathengeres dízellel a prémiummárkák autói többet tudnak, de sokkal többe kerülnek
21
/
40
22
/
40
Elegáns és nagystílű a a világos belső terű, valódi juharfabetétes Takumi verzió
23
/
40
24
/
40
25
/
40
26
/
40
Valódi gombokkal és billenőkapcsolókkal, a központi forgótárcsa nyomkodásával könnyen használható a belső tér
27
/
40
Saját fejlesztés a nyolcfokozatú automatikus váltó. Hidrodinamikus nyomatékváltó helyett többlamellás kuplung segít az elindulásban
28
/
40
29
/
40
Kényelmes az ülés, nincs zavaróan magasan
30
/
40
31
/
40
32
/
40
Hiányzik a meghosszabbítható ülőlap és a fel-le is állítható deréktámasz
33
/
40
Hátulra nagyon könnyű beülni, mert majdnem derékszögig nyílnak az ajtók
34
/
40
Majdnem derékszögben nyílik az ajtó, a térkínálat rendben van
35
/
40
Alul a Bose-audiorendszer mélyhangangsugárzója lakik
36
/
40
570-ről 1726 literesre bővíthető a csomagtartó. A hátsó üléstámlák távnyitással dönthetők le
37
/
40
Kényelmes: innen lehet lehajtani a hátsó üléstámlákat
38
/
40
Simo Daiszuke úr a dízelfejlesztés vezetője, 1999 óta dolgozik a Mazdánál dízelmotorok fejlesztésén
39
/
40
Itáliai babonaság miatt nincs 17-es sor több repülőgépen
40
/
40
Jobb rugózást érdemelne a CX-60. A dízelmotor tökéletesen illik hozzá, a tisztán városi forgalmat leszámítva jobb autó a 327 lóerős plug-in hibridnél