B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Svékus Gergő
Hallgass bele, így szól majd a debreceni BMW!
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Jobb lehet egy Suzuki egy Toyotánál?
1
/
65
Balra az újon a LED-es nappali menetfény és az irányjelző egybeolvadását, illetve a DRL csíkjának megnyúlását fedezhetjük fel
1
/
65
Balra az újon a LED-es nappali menetfény és az irányjelző egybeolvadását, illetve a DRL csíkjának megnyúlását fedezhetjük fel
2
/
65
Kütyütöltési csatlakozó GL+ felszereltséggel nincs, légbefúvás van a tágas hátsó sorban
3
/
65
Sok helyet elvesz a fokozatválasztókar
4
/
65
Széria az első ülésfűtés
5
/
65
Fűthető a kormánykerék, a vezetőülés deréktámasza motorosan feszíthető
6
/
65
Jobb lenne egy közvetlen view (nézet) gomb a kormánykeréken a műszeregység megjelenítésének változtatásra, mint menük mélyén kotorászni
7
/
65
Gyári nevén ez az olíva zöld fényezés, felára 190 000 Ft
8
/
65
Négy USB-C-csatlakozó lehetne az autóban, de GL+ felszereltséggel nem járnak a hátsó töltőaljzatok és hiányzik a vezeték nélküli telefontöltés is
9
/
65
Balra az új, a képoen jobbra a korábbi Swace
10
/
65
Balra az eddigi, jobbra a frissebb Swace fara., Alökhárító szélén a krómfényes díszre és az izzósról LED-esre váltó irányjelzőre hagyatkozhatunk megkülönböztetésükben
11
/
65
Izzós volt az irányjelző
12
/
65
LED-esre változott a hátsó index
13
/
65
Jó példa arra, mennyivel több CO2 légkörbe okádását lehet megspórolni, ha a szűkös akkucella-kínálatban egy 60-80-120 kilowattórás akkucsomagot nem egyetlen villanyautó hajtására pazarlunk el, hanem ezt a kapacitást 40-50-80 full hibridre osztjuk le
14
/
65
GL+ felszereltséggel benne van minden lényeges, 12 450 000 Ft a listaára, ebből 900 ezer Ft a kedvezmény
15
/
65
10,4 méteres körön megfordul
16
/
65
Egy kasztni, egy hajtáslánc: nincs belőle választék
17
/
65
Más a lökhárítója, mint a Corollának
18
/
65
LED-es az els fényszóró
19
/
65
Picit eltér az orrmaszk is a Toyota megoldásától
20
/
65
Azért kellettek a hibrid Toyoták a Suzukinak, hogy az eladott autók lenyomják a márka CO2-átlagát
21
/
65
122 helyett 140 lóerős a teljes hibrid hajtásrendszer
22
/
65
Más a lökhárítója, mint a Corollának
23
/
65
Más a lökhárítója, mint a Corollának
24
/
65
25
/
65
Itt is van egy aprós szárny
26
/
65
A tükör is aerodinamikus
27
/
65
Alapfelszerelés a tetősín
28
/
65
Itt is van egy aprós szárny
29
/
65
4,7-5,0 liter/100 km-es átlagfogyasztást mértünk, ez nagyon jó
30
/
65
Atkinson-körfolyamat szerintműködik a szívócső-befecskendezős négyhengeres
31
/
65
Több hűtőköre is van
32
/
65
Több hűtőköre is van
33
/
65
Olcsó pálca tartja a motorházfedelet, de a technika fejlett. Sokkal erősebb lett a villamos gép. A 2,0 literes hibrid Corolla orrában nincs hely a 12 voltos akkunak, a 140 lóerősre 1,8-asra épülő Suzuki Swace-ben elfér
34
/
65
35
/
65
1400 kilót nyom, hossza 4655, szélessége 1790, magassága 1460, a tengelytáv 2700 mm
36
/
65
37
/
65
38
/
65
39
/
65
Nem szárnyal, nem tündököl, nincsenek benne parasztvakító megoldások sem. A Suzuki Swace az új hibridhajtással a mindennapok hőse
40
/
65
Gyári nevén ez az olíva zöld fényezés, felára 190 000 Ft
41
/
65
Új a lökhárító szélén a krómfényes dísz
42
/
65
Dicséretes a nagyon gazdaságos gumiabroncs a 205/55 R16-os kerékmérettel
43
/
65
180 km/óra végsebesség, a gyorsulás 9,4 mp 100-ra, ami 1,7 másodperces javulás
44
/
65
A nagy alsó üregbe kényelmesen elhelyezhető a kivett kalaptartó és az első ülések mögé is rögzíthető védőháló, jut hely teljes méretű pótkeréknek is
45
/
65
Távnyitással, a csomagtér felől is lehajthatók az üléstámlák, a csomagtartó 596-1606 literes
46
/
65
Távnyitással, a csomagtér felől is lehajthatók az üléstámlák
47
/
65
Az első ülések mögé is rögzíthető a védőháló
48
/
65
Sík és szabályos a formája, a rakodónyílás lehetne szélesebb
49
/
65
Léghűtéses az akku, a szívónyílás porszívózása, állatszőr-mentesítése fontos feladat
50
/
65
Hátra is megérkezik a légkondi hűvöse
51
/
65
Kényelmes és jól tart a vezetőülés
52
/
65
Motoros deréktámaszt ad a GL+a a vezető oldalán
53
/
65
54
/
65
Már nem bömböl a motor padlógázt adva. 130-nál 1800 a percenkénti fordulatszám egyenletes sebességnél
55
/
65
Álló benzinmotorral is működik a szériában kétzónás klímaberendezés
56
/
65
Nincs baj a minőségérzettel
57
/
65
Nincs baj a minőségérzettel
58
/
65
Módosult a 7,0 hüvelykes digitális óracsoport grafikája,a műszerfal feletti, a 8,0” képátlójú központi érintőkijelzőn egy tekerőgomb maradt csak meg a kettőből
59
/
65
Kikapcsolhetó a menetstabilizálás, euz egyre ritkább a modern autókban
60
/
65
Nagyon kicsik a hátsó tárolóhelyek az ajtóban
61
/
65
Komor a szürke belső tér
62
/
65
63
/
65
Swace van odaírva, de attól ez még Corolla
64
/
65
Eco, normál és sportos üzemmód van a gombnyomásra kapcsolható elektromoson kívül
65
/
65
Nincs sebességváltó a hajtásrendszerében