B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Különösen takarékos kisteherautó a Nissantól
Kovács Miklós
Titánok harca: melyik Bugatti győz egy klasszikus párbajban?
Zeitler Mátyás
Ezeket az autókat kerüld el! Milliós kárt okozhatnak neked
Kovács Miklós
Itt van minden idők legrondább Ford Mustangja
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Partiztunk a Mercedes vadiúj kombijában
1
/
30
A szerző az autóval
1
/
30
A szerző az autóval
2
/
30
Hosszúság: 4949 mm, szélesség: 1880 mm, magasság: 1469 mm
3
/
30
Tükörtől tükörig pont olyan széles a kombi E-osztály, mint az elődje
4
/
30
Mindössze 4 mm-rel lett hosszabb az autó, mint az előző generációs E-osztály kombiváltozata
5
/
30
Alaktényezője 0,26, ez egészen jó érték
6
/
30
A hűtőmaszk körüli fekete keret az elektromos Mercedesektől érkezett
7
/
30
Már-már belelátni egy shooting brake formát
8
/
30
1,3 millió mikro-tükör ül a fényszóróban, formája az EQ-modellektől eredeztethető
9
/
30
Tervezéskor még nem lehetett logó alakú a világítás, ezért kontúrszerűen körbevilágították a háromágú csillagot
10
/
30
Körberajzolták fénnyel a Mercedes-csillagot
11
/
30
Ajtóba simuló kilincsek
12
/
30
Nyitáskor kiemelkednek a kilincsek
13
/
30
Gombnyomásra előbukkan a vonóhorog, mely elbír egy e-bike-ot is gond nélkül
14
/
30
750 kg fékezetlen teher vontatható a kombi E-osztállyal
15
/
30
Konnektoros hibrideknél a csomagtér elején egy kis lépcső található, ahogy az a képen is látható
16
/
30
Kijelzők sokaságával találkozhatunk a prémiumkombiban
17
/
30
18
/
30
A műszerfal tetején végigfutó sávban rejtőznek a szellőzőnyílások. Nyitási szögüket az autó is szabályozni tudja
19
/
30
Masszázsfunkciós ülések: a szundimód beindításával kipihenheti bennük magát az ember
20
/
30
21
/
30
Ebben az autóban legalább annyira jó utasként az élet, mint a kormány mögött
22
/
30
Szelfikamera a műszerfal közepén. Mindkét első ülésben utazóra rálát
23
/
30
A Zoom alkalmazást is ez a kamera szolgálja ki, de szelfiket is készíthetünk vele, melyeket lemenhetünk egy adathordozóra
24
/
30
Ha nincs senki a jobb egyben, a második képernyőn valamilyen előre beállított képernyővédő jelenik meg
25
/
30
TikTok, Zoom, böngésző, de még mobilos játék is található az alapértelmezett alkalmazások között. Később egy appboltból a felhasználók is telepíthetnek, amit szeretnének
26
/
30
21 hangszórós is lehet a Burmester hifi
27
/
30
Fények mindenhol
28
/
30
Világíthat az E-osztály hűtőmaszkja
29
/
30
20 colos felnikkel szerelték a bemutatott autót
30
/
30
Ősszel érkezik az európai piacra a kombi E-osztály