B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Kovács Miklós
Száz éve is ilyen módszerekkel verték át az autóvásárlókat
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ez a legkülöncebb Opel Astra. Most kipróbáltuk!
1
/
25
Külsőre egyáltalánnem lehet megmondani, mi hajtja ezt az Astrát, ez lehet előnny is
1
/
25
Külsőre egyáltalánnem lehet megmondani, mi hajtja ezt az Astrát, ez lehet előnny is
2
/
25
18 colos, alacsony légellenállású felniket kap
3
/
25
Méretei teljesen megegyeznek a többi Astráéval
4
/
25
418 kilométerre elég hatótávolságot tud összeszedni egy töltéssel
5
/
25
A GS csomag alapból jár hozzá, ezért feketék az emblémái és a feliratok
6
/
25
Nem csak optikailag széles az Astra, de ezzel is sokat rájátszik
7
/
25
Teljesen hangtalanul suhan, és ez a futómű miatt is igaz
8
/
25
Jó formai játékokat sütöttek el rajta, már-már izgalmas egy ilyen Astra külsőre
9
/
25
Könnyű vele a közlekedés, de városban nagyon ment fölfelé a fogyasztása
10
/
25
Négy kamerával dolgozó valódi 360 fokos kamerarendszerrel könnyű a parkolás
11
/
25
Mindenképp kéttónusú fényezést kap az elektromos
12
/
25
Nem csak ötajtós, hanem kombi is lesz belőle,ó
13
/
25
Kitakargatós automata LED fényszórók
14
/
25
Nagyon sötét és kimért az utastér, a hangulat nem valami jó benne
15
/
25
Minden elem tökéletesen a helyén van, semmi nem mocorog, az anyaghasználat is remek, minőségre nagyot gurít most az Astra
16
/
25
Csak a sofőr ülése lehet AGR tanúsítvűnyos gerinctámaszos szuperülés
17
/
25
Kiváló a kormány fogása, a vezetési pozíció is remek, de a kormányzás elég semmilyen
18
/
25
Két kijelzőt kapott a műszerfal, szörnyen kiábrándító, hogy ekkora keretbe kell őket építeni, hogy kiadja a dizájn
19
/
25
Túl sok a zongoralakk a középkonzolon, könnyen koszolódó és karcolódó felület
20
/
25
Ez a váltó kapcsoló, legalább nem foglal sok helyet
21
/
25
Hagyományos gombsorról lehet irányítani a szellőzést. Ámen!
22
/
25
180 centis magam mögött is éppen elférek, nem óriási, de éppen elég hátul az Astra
23
/
25
Van itt Alcantara utánzat is az utastérben
24
/
25
Ezzel a Kadettre emlékezik az L szériás Astra
25
/
25
156 lóerős 270 Nm nyomatékú a villanymotor, ami az első kerekeket hajtja