B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
F1: Verstappen frusztrált, szabályváltozást követel
Kováts Olivér
F1: Ha nincs a büntetés, nyert volna Verstappen?
Kováts Olivér
F1: Verstappen inkább hallgat a büntetés után
Deme Csaba
Fékezés nélkül ugrott a folyóba egy orosz autós
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Lemarad Magyarország a legkisebb fogyasztású Daciáról
1
/
39
Ilyen a Dacia új arca, más a nappali menetfény és a hűtőmaszk, az embléma D és C betűt formáz
1
/
39
Ilyen a Dacia új arca, más a nappali menetfény és a hűtőmaszk, az embléma D és C betűt formáz
2
/
39
Sokkal kevesebb pénzből autózhatunk az LPG-s Joggerrel, mint a hibriddel
3
/
39
Benzines szívómotor két villamos géppel. Jelzi a gyár, hogy rossz ötlet vízzel lemosni
4
/
39
Küllön hűtőköre van az elektromos oldalnak
5
/
39
Nem kéne vízzel tisztítani a motort
6
/
39
90-110 helyett 140 lóerős, nem kell benne váltani és ez az egyetlen négyhengeres Dacia Jogger
7
/
39
Jó tapintású az Extreme kivitel ülésborítása
8
/
39
Jó tapintású az Extreme kivitel ülésborítása
9
/
39
Csak az Extrem belső terében vannak réz színű díszítések
10
/
39
Békés batár, vezetni inkább feladat, mint élvezet
11
/
39
8,0" az érintőképernyő képátlója, a hibridben elektromos a rögzítőfék
12
/
39
Kívül is a réz színe dobja fel az autót
13
/
39
Ez a matrica a hibridek külső azonosítójegye
14
/
39
Megváltozott a típusfelirat, ez az új arculat eleme
15
/
39
Nagyon praktikus a tetősínből kialakítható tetőcsomagtartó
16
/
39
17
/
39
18
/
39
19
/
39
Csak 167 km/óra végsebesség. A 100-ra gyorsulása 9,8-10,0 mp ülésszámtól függően
20
/
39
21
/
39
Maradt 4547 mm az autó hossza, 1848 mm a szélessége és 1674 mm a magassága
22
/
39
23
/
39
Egyelőre nem forgalmazza az importőr. Átszámítva 9,5 millió Ft körüli az alapára
24
/
39
25
/
39
26
/
39
27
/
39
Elöl a hajtó elektromotor, felette az indítómotor-generátor, középen az automatikus váltó, ami tulajdonképpen két váltó egyben
28
/
39
EV felirat jelzi az elektromos haladást. A hibrid Jogger mindig a villanymotorral indul el és tolat
29
/
39
A gáztartály helyén van az akku a hátsó kerekek között
30
/
39
Jobbra a szívó benzines, metszetben a váltó, kékkel a két villanymotor. Bal szélen látszik a 36 kW-os hajtó elektromotor
31
/
39
32
/
39
33
/
39
34
/
39
Ilyen a Dacia új arca, az embléma D és C betűt formáz
35
/
39
Robusztus, magas építésű autó. Az akku a két hátsó kerék között van, nagyjából az LPG-s Jogger gáztartályának helyén
36
/
39
Jó a pillangóablak a 3. üléssorban
37
/
39
Nagyon praktikus a tetősínből kialakítható tetőcsomagtartó
38
/
39
A kép illusztráció, de a hely a hibridben is ugyanilyen tágas
39
/
39
Nem vesz el helyet a belső térből az akkumulátor