B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Kováts Olivér
Csak a szokásos: megint késik az olcsó Tesla
Aranyi Péter
Te laknál ebben a tűzoltóautóban?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Mindenre jó családi autó a Renault-tól – Scenic E-Tech
1
/
30
Épp lelepleződik az új Renault Scenic
1
/
30
Épp lelepleződik az új Renault Scenic
2
/
30
Óriási márkaembléma és egyedi hűtőmaszk
3
/
30
Minden szempontból angyon új az ötödik generációs Scenic
4
/
30
A kerekek az autó sarkaiba kerültek
5
/
30
2,78 méteres a tengelytávja
6
/
30
A tetőspoiler is a légellenállás csökkentése miatt került az autóra
7
/
30
19 és 20 colos kerékkel érkezik majd a Scenic
8
/
30
9
/
30
Komorabb színben is látványos az új Scenic
10
/
30
Csinosak a felnik is
11
/
30
Egy villanyautó motortere ritkán izgalmas
12
/
30
Így nyitható a kilincs, ha nem akar magától kipattanni
13
/
30
Nem bonyolultabb így nyitni az ajtót, mint hagyományos kilinccsel
14
/
30
Elegáns darab a kilincs
15
/
30
Elegáns darab a kilincs
16
/
30
A kör négyszögesítése látható a növényi eredetű bőrbe csomagolt kormányon
17
/
30
Óriási, remek felbontású kijelző
18
/
30
Az irányváltó a kormány mögé költözött és bajuszkapcsolóvá vált
19
/
30
Éljen, megmaradtak a gombok
20
/
30
Egyes felszereltségi szinteknél teljesen újrahasznosított anyagokból készül a kárpit
21
/
30
22
/
30
Ezernyi helyre lehet pakolni benne
23
/
30
Kényelmes hátul is, de a lábfej nem fér be az első ülések alá
24
/
30
25
/
30
Mély üreg a csomagtartó fenekén
26
/
30
Az akksik itt is a padlóban vannak
27
/
30
Az elektronika így fest a Scenic elejében
28
/
30
Áramtalanító az akkumulátoron
29
/
30
Különböző méretű LG-gyártmányú akkumulátorok
30
/
30
Pillepalack és biztonsági öv is kerül a kárpitba