B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Szörényi András
Van olcsó, megbízható és kis fogyasztású használt autó
Fehér Patrik
F1-es csapatot vehet magának egy ország
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
25 év kihagyás után visszatért a legizgalmasabb Ford
1
/
51
Szemből nagyon egyedi a Bronco
1
/
51
Szemből nagyon egyedi a Bronco
2
/
51
Szögletes, darabos forma, de terepre ez az ideális
3
/
51
A kerekei kivételével egy vonalzóval megrajzolható a Bronco
4
/
51
A terepes változat hasmagassága is nagyobb
5
/
51
A pótkereket a fenekén hordja
6
/
51
Ahol a sarkait látod, pont ott van az autó vége
7
/
51
Akár egypedálos mód is választható, amivel gyerekjáték a terepen közlekedés
8
/
51
Zárható differenciálművek segítik a haladást
9
/
51
A Bilstein gátlóknak kevesebb karbantartás kell, mint a Raptor Fox lengéscsillapítóinak
10
/
51
Oldható az első stabilizátor is
11
/
51
Az acél lökhárító nem egy kényes darab
12
/
51
Igen, ezt is átlépi
13
/
51
Baja üzemmód is választható a Badlands kivitelben
14
/
51
Pucéran így néz ki a Bronco. Ez az állapot 10 percen belül összehozható
15
/
51
A hálós ajtózseb simán elnyel egy másfél literes palackot
16
/
51
Masszív, strapabíró belső
17
/
51
Elektromos állítású ülés
18
/
51
Analóg és digitális egységből álló műszerfal
19
/
51
Klasszikus lámpakapcsoló
20
/
51
Ismét egy zabolátlan ló
21
/
51
12 colos központi kijelző
22
/
51
Bronco
23
/
51
Differenciálzárak, stabilizátoroldó és egyéb ritka gombok
24
/
51
Extra elektromos kapcsolók utólag beszerelt fogyasztóknak
25
/
51
Klímakonzol
26
/
51
Szerszámok tetőleszereléshez
27
/
51
Tekerni és nyomkodni is lehet a terepprogram választóját
28
/
51
Ablakemelők a könyöklőn
29
/
51
Lovacska a fejtámlában
30
/
51
Víz- és porálló gombok a kormányon
31
/
51
Víz- és porálló gombok a kormányon
32
/
51
Tisztességes anyagokból épül a beltér
33
/
51
Van itt lábtér rendesen
34
/
51
Roppant jól néznek ki az ablakkeret nélküli ajtók
35
/
51
230 voltos konnektor a hátsó lábtérben
36
/
51
Bár adja magát, de nem szabad rálépni
37
/
51
Rögzítőrács az ülések háttámláján
38
/
51
Óriási csomagtartó
39
/
51
12 voltos csatlakozó a csomagtartóban
40
/
51
Padló alatti rekeszben tárolhatók a kötelező felszerelések
41
/
51
Nem egészen sík, de jól pakolható a csomagtartó
42
/
51
90 foknál jóval nagyobb szögben nyitható a csomagtartó ajtaja
43
/
51
Összeroskadt fejtámla, a ledöntésre váró hátsó ülésen
44
/
51
Nagy, masszív kormány
45
/
51
Zárható a könyöklő
46
/
51
USB-aljzatok a szélvédő tövében
47
/
51
Segítség beszálláshoz
48
/
51
A külső tükrök nem az ajtóra kerültek
49
/
51
Utalás az ősökre a tanknyílásnál
50
/
51
A középső monitoron az autó orra előtti világ is szemmel tartható
51
/
51
Figyelmeztetés a műszerfalon