B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Aranyi Péter
Ezért fejlesztenének önvezető buszokat
Fehér Patrik
F1: Elpuskázta a McLaren a tökéletes időmérőt
Fehér Patrik
Magyar nyelvű előzetest kapott az F1-film
Fehér Patrik
F1: Demoralizáló a McLaren fölénye az időmérő előtt
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Vehetek kínai autót, ha milliókkal olcsóbb?
1
/
66
1
/
66
2
/
66
Jól megy, amíg az akku nincs erősen lemerítve. 7,3 mp alatt gyorsul állórajttal 100-ra. 160-nál jön a leszabályozás
3
/
66
13 997 900 Ft a BYD Atto 3 alapára Comfort felszereltséggel
4
/
66
360 fokos képet adnak a kamerák parkoláskor
5
/
66
Segít az autó a rövidítés feloldásában
6
/
66
Jól néz ki hátulról is
7
/
66
235/50 R18 a gumiméret
8
/
66
Design a felszereltségi szint neve
9
/
66
Design a felszereltségi szint neve
10
/
66
Van első légfüggöny, 0,29 az alaktényező
11
/
66
204 lóerővel a motorerő adott a biztonságosan gyors előzésekhez
12
/
66
Széria az adaptív tempomat, a fedél a radarérzékelőt védi
13
/
66
Nincs olcsó botantenna
14
/
66
Hossza 4455, szélessége 1875, magassága 1615 mm és 2720 mm a tengelytáv
15
/
66
Látványos a halpikkelyeket idéző betét a hátsó tetőoszlopon
16
/
66
Látványos a halpikkelyeket idéző betét a hátsó tetőoszlopon
17
/
66
E-Platform 3.0 a BYD Atto 3 padlólemezének neve
18
/
66
Sokat nyújt a 14 milliós áráért
19
/
66
Neve a Krausz Ferenc Nobel-díja kapcsán ismertebbé váló attoszekundumot rejti
20
/
66
Alul középen van a ködzárófény
21
/
66
Védi az ajtó a küszöböket a szennyeződéstől
22
/
66
Országúton rajtaütésszerűen ránt a kormányon egyet-egyet a sávban tartó rendszer, ami elég Ijesztő
23
/
66
Nincs belőle 4x4-es, két motorral
24
/
66
Állandó mágnesű a szinkron villanymotor, 310 Nm nyomatékmaximum
25
/
66
Saját fejlesztés a motor, a teljesítményelektronika, a chipek vagy félvezetők és az akku is
26
/
66
Alul van a hajtó villamos gép
27
/
66
Nincs első csomagtér a töltőkábeleknek
28
/
66
Elöl és hátul is gitározhatunk az ajtóhúrokkal
29
/
66
Az ajtókárpitból kiálló hangszórók tetején van a kilincs
30
/
66
Teljesen elzárhatók a légrostélyok
31
/
66
Széria az elektromos ülésállítás
32
/
66
Nem módosítható az ülés dőlésszöge
33
/
66
USB-A és C töltő is van
34
/
66
Repülők gázkarját idézi az irányváltó kar
35
/
66
Műanyag tallérok szolgálnak szellőzőnyílásként
36
/
66
Túl kevés Jók a valódi gombok és kapcsolók, de
37
/
66
Jók a valódi gombok és kapcsolók, de túl kevés van belőlük
38
/
66
Tágas a lábtér, a fejnek jut kevés hely, részben a széria üvegtető helyigénye miatt
39
/
66
40
/
66
Tetszett az első és a hátsó ajtótárolóknál is megtalálható gitárhúr. Nem tart szinte semmit, de lehet pengetni
41
/
66
A levegő-befúvást sem spórolták ki a konstruktőrök
42
/
66
Újság- és telefontartó is van
43
/
66
Duplapadlós a csomagtér, ez az alsó állás
44
/
66
45
/
66
440-ről 1338 literesre bővíthető a csomagtér
46
/
66
Független többlengőkaros a hátsó futómű, elöl sima MacPherson
47
/
66
60,48 kilowattóra a lítium-vasfoszfát akku bruttó kapacitású
48
/
66
Kulturált élettér a BYD Atto 3 belseje
49
/
66
Nagyon hiányzik több közvetlen funkciógomb, ami sokkal élhetőbbé tenné az autót. Alapdolgokért rossz a menüben kotorászni
50
/
66
Jók a belső téri anyagok
51
/
66
52
/
66
Ha 0 km hatótávval terveztem utat, akkor sem adott ki töltőket az útvonal mentén
53
/
66
Jól szűrhetők a töltőkre kapott találatok
54
/
66
55
/
66
Színes villódzással köríthehető a hangszóró
56
/
66
57
/
66
90 fokban elforgatható a táblagép
58
/
66
Kardpengére hasonlít az akkumulátormodul. Az autó merevítésében is szerepe van az akkupakknak. Kép: BYD.com/hu
59
/
66
Mindig látni, hány kW az aktuális teljesítményigény
60
/
66
Túl pici az óracsoport, nehéz leolvasni a számokat
61
/
66
Egyszerre járt nálunk a Honda e
62
/
66
63
/
66
320-350 km körüli a hatótáv a mindennapokban, városban autózva valamivel több. A WLTP adat 420 km
64
/
66
Túl pici az óracsoport, mint a VW ID.3-ban
65
/
66
Mindig látszik a töltöttség százalékos értéke is a hatótávon kívül
66
/
66
Egyszerre járt nálunk a Honda e:Ny1-nal