B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
További hétvégéket kapott a Forma-1-es újonc?
Svékus Gergő
Autóba költözik minden idők egyik legjobb videojátéka
Baka Gábor
F1: Kiderült, hogy ki az úr a McLarennél? - podcast
Aranyi Péter
Történelmet írtak ezzel az autóbusszal
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Itt a legújabb Dacia, nemcsak jól néz ki, de olcsó is lehet az új Duster
1
/
36
Masszív, a korábbinál sokkal komolyabb megjelenésű lett a legfrissebb Duster
1
/
36
Masszív, a korábbinál sokkal komolyabb megjelenésű lett a legfrissebb Duster
2
/
36
A sok Duster megtévesztő, a legújabb még csak a harmadik generációt képviseli
3
/
36
Klasszikus forma
4
/
36
Y alakú lámpák és új márkaembléma
5
/
36
Az új padlólemez tette lehetővé az elektromosítást
6
/
36
Jól látható a saját recept alapján kevert újrahasznosított műanyag
7
/
36
Csinos alufelni
8
/
36
Mild és öntöltő hibrid, valamint benzin-/gázüzemű változattal terveznek
9
/
36
Dízelmotor pillanatnyilag nincs a választékban
10
/
36
Bár minden kemény műanyag, mégis vonzó a Duster belseje
11
/
36
12
/
36
13
/
36
Az utastérben is feltűnik az Y
14
/
36
Digitális kijelző a műszerfal
15
/
36
Az utastérben is feltűnik az Y
16
/
36
Ott, arra a kis négyszögletes bigyóra kéne aggatni a pohártartót. Pedig az ötlet nagyon jó lenne.
17
/
36
Irányváltó a hibridben
18
/
36
Irányváltó a hibridben
19
/
36
Érdekes tapintású, strapabíró üléshuzat
20
/
36
Dombornyomott Duster felirat
21
/
36
A színhasználat is jót tesz a hangulatnak
22
/
36
Hátsó sora is egész tágas
23
/
36
Újabb USB C aljzat
24
/
36
Nem kamu légbeömlő, ez teljesen igazi
25
/
36
Már Duster is létezik hibridben
26
/
36
12 voltos aljzat, USB-csatlakozók és indukciós töltőfelület
27
/
36
Alul-felül lapos a kormány
28
/
36
12 voltos aljzat, USB-csatlakozók és indukciós töltőfelület
29
/
36
Terepen hasznos információkat is megmutat a 10,0 colos központi kijelző
30
/
36
Elektromos rögzítőfék
31
/
36
A hátsó üléssorban is nagyobb lett a komfort
32
/
36
Sok trükköt nem tud a csomagtartó, de legalább nem szűk
33
/
36
Tekintélyes hasmagasságot terveztek neki
34
/
36
Innen nekem nagyon Škoda
35
/
36
Első és összkerékhajtású változatban is gyártják az új Dustert
36
/
36
Bőr nincs az opciós listán