B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Meglepte a Red Bullt, mennyire jó a pilótájuk
Deme Csaba
Ezek a hibák a leggyakoribbak a magyar autósoknál
Fehér Patrik
F1: Bahreinben nem tesz csodát Verstappen
Fehér Patrik
F1: Panaszkodás helyett építsen jobb autót a Red Bull!
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Csak ott lett jobb, ahol nagyon kellett
1
/
37
1
/
37
2
/
37
3
/
37
Külsőre pont olyan maradt, mint a frissítés előtt volt
4
/
37
A két hátsó lámpa között LED csík húzódik, ami sötétben mutat igazán jól
5
/
37
Kipufogója nincs, ez már teljesen elektromos Lexus
6
/
37
Óriási Lexus embléma, alatta apró akmera
7
/
37
Két töltőnyílás található rajta, ez a gyorstöltő csatlakozója
8
/
37
Két töltőnyílás található rajta, ez az AC csatlakozója
9
/
37
Csinos tükör leheletnyi krómmal
10
/
37
11
/
37
3D-s hátsó lámpa
12
/
37
Minőségi anyagok, remek összeszerelés
13
/
37
Finoman működő gombok kerültek bele mindenhova
14
/
37
Pontos, precíz kormányzás mellett a futóműve is klassz
15
/
37
Civilizált, komfortos, és jó illatú az UX utastere
16
/
37
17
/
37
Praktikus gombok a Lexus tulajdonos boldogságáért
18
/
37
A műszerfal nagy része egy kijelző
19
/
37
Különleges megoldás a műszerfal tetejére telepített forgókapcsoló
20
/
37
Mindenféle vezérlőgombok a kormányon
21
/
37
Fülekkel, öt fokozatban állítható a rekuperáció erőssége
22
/
37
A nagyobb, szebb, okosabb fedélzeti rendszer már nagyon kellett a Lexusba
23
/
37
Szép és hasznos a HUD
24
/
37
USB aljzatok és vezeték nélküli töltőfelület
25
/
37
Az irányváltó méretes kart kapott
26
/
37
Villanykézifék
27
/
37
Átlagos magasságú embereknek nem lesz hátul problémájuk a térérzettell
28
/
37
Szellőző és USB aljzatok a hátsó sor lábterében
29
/
37
Nem csípi be az övet a háttámla ha ledöntés után állítjuk vissza az eredeti állapotot
30
/
37
31
/
37
Szinte a töltőkábelekkel megtelik a csomagtartó
32
/
37
Szatyorkampó a csomagtartóban
33
/
37
Persze, villanymotor nyitja, csukja a csomagtartót
34
/
37
Kalaptartó szerű izé
35
/
37
A padlószint alatt csak defektjavító készlet található
36
/
37
Kis híján síkba dőlnek a hátsó üléstámlák
37
/
37
Frunk nincs az elektromos UX-ben, mert rendesen telepakolták az autó orrát