B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ilyen az, ha Kína tervez autót a magyar családoknak
1
/
33
LED-es fényszórót kap a Seal U
1
/
33
LED-es fényszórót kap a Seal U
2
/
33
Tágas a hátsó sor, a szerző 178 centi magas
3
/
33
BYD Seal U 2024 exterior
A BYD fejlesztési vezetője elárulta, hogy nem terveznek erősebb vagy kétmotoros változatot a Seal U-ból
4
/
33
Az európai bevezetéshez új arcot kapott a Kínában 2020 óta kapható modell
5
/
33
BYD Seal U 2024 exterio
4785 mm hosszú, 1890 mm széles és 1668 mm magas a Seal U
6
/
33
A küszöbborítás kinyilík az ajtókkal, így nem sarazzuk össze a nadrágunkat
7
/
33
BYD Seal U 2024 exterior back
Jelenleg csak egyetlen elektromos hajtású változat létezik a Seal U-ból. Hamarosan azonban bemutatkozik a plug-in hibrid variáns is
8
/
33
175 km/óra BYD Seal U végsebessége
9
/
33
BYD Seal U 2024 exterior side
Tengelytávolsága 2765 mm-es
10
/
33
Egyetlen, állandó mágneses szinkronmotor adja a 160 kW-os (218 LE) teljesítményt
11
/
33
71,8 vagy 87 kWh-s lítium-vas-foszfát akkumulátor kerül a BYD Seal U-ba
12
/
33
Nincs Frunk a kocsi orrában, állítólag azért, mert Kínában nincs kábel az autóhoz
13
/
33
Ha applikációval vagy kártyával indítjuk az autót, ide kell érinteni
14
/
33
Az egyik USB 60 W-os töltésre képes
15
/
33
Szellőző és két USB C csatlakozó is jut a hátul ülőknek
16
/
33
BYD Seal U 2024 interior
Általánosan jó minőség jellemzi a belsőt
17
/
33
BYD Seal U 2024 interior
Valószínűleg a kisebb, 12,8 colos képernyő is bőven elég, ez itt a 15,6 colos
18
/
33
A panorámakamera 360 fokos képet szolgáltat az autó környezetéről a középkonzoli képernyőn, akár felülnézeti animált képpel is
19
/
33
10 hangszórós Infinity hangszóró rendszert kap a drágább modell, a csomagtartóban mélynyomóval
20
/
33
Pótkerék helyett javítókészletet találunk a csomagtartó alatt
21
/
33
552 literes a csomagtartó alaphelyzetben
22
/
33
Szépen kidolgozott részletek
23
/
33
15,6 colos képernyő is elérhető a modellhez
24
/
33
Óriási ikonok a képernyőn
25
/
33
A vezető előtt 12,3 colos LCD-kijelzőről olvashatók le az adatok
26
/
33
BYD Seal U 2024 interior
Kényelmesek az első ülések. Fűtés és szellőzés is jár hozzájuk
27
/
33
Két 15 W-os, vezeték nélküli töltőn tölthetőek a telefonok a magasabb felszereltségű modellben
28
/
33
Kristályból van az irányváltó karja
29
/
33
A zene ritmusára változik a műszerfalba rejtett világítóelemek színe
30
/
33
BYD Seal U 2024 interior
A magasan futó középkonzol kétfelé osztja az utasteret
31
/
33
Lágy hangolású a futómű, ami a hétköznapokon jól használható
32
/
33
Teljes szélességű helyzetjelző
33
/
33
Kormányzása kellően direkt, de a visszajelzése kevés