B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Kováts Olivér
Csak a szokásos: megint késik az olcsó Tesla
Aranyi Péter
Te laknál ebben a tűzoltóautóban?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Megjött az új Dacia Duster. Jó az ára!
1
/
42
Nem akadály a földút vagy az úthibák, a futómű jól teljesít
1
/
42
Nem akadály a földút vagy az úthibák, a futómű jól teljesít
2
/
42
Az off-road módban az sem gond, ha a levegőben van az egyik kerék, a hajtás a tapadó kerekekkel továbbviszi az autót
3
/
42
4
/
42
A 4x4-es modellnek nagyobb a hasmagassága, mint az elsőkerék-hajtású kivitelnek
5
/
42
Tekerőtárcsával állítható a négykerék-hajtás működése, a takarékostól a nehezebb terepre valóig
6
/
42
A Dacia-vásárlók 70 százaléka nem alapmodellt, hanem magasabb felszereltséget választana
7
/
42
1276 kilót nyom a legkönnyebb (LPG-s) Duster, de a 4x4-es változat is csak 1390
8
/
42
A hátsó ülések lehajtásával akár 1696 literes lehet a szabad hely a csomagok számára
9
/
42
Ritka változás, de picivel rövidebb lett a Duster tengelytávolsága
10
/
42
Az előd gömbölyded formáival szemben az új sokkal élesebb jegyekből épül
11
/
42
2,4 millió Duster kelt el 2010 óta
12
/
42
Jelentősen megváltozott a Duster formája, pedig méretben szinte azonos elődjével
13
/
42
14
/
42
15
/
42
Városban is jól használható, 10,68 méter a fordulóköre
16
/
42
16-os, 17-es és akár 18-as felni is kerülhet a Dusterre
17
/
42
A fehér pettyek jelzik, hogy újrahasznosított műanyagból készült a sárvédő-szélesítés
18
/
42
A felniken is visszaköszön az Y forma
19
/
42
Gázzal hajtva 90-ről 100 lóerőre nő az 1,0 literes benzinmotor teljesítménye
20
/
42
Akár összecsukható ágy is rendelhető kiegészítőként az autóhoz
21
/
42
Az új padlólemeznek köszönhetően kerülhetett be a full hibrid hajtáslánc a Dusterbe
22
/
42
Új stabilizátorainak köszönhetően javult a Duster vezethetősége
23
/
42
24
/
42
A kék-ezüst színek a középső felszereltséget jelzik
25
/
42
26
/
42
Hatfokozatú váltó jár a 130 lóerős turbómotorhoz. Könnyen kapcsolható
27
/
42
Az összeszerelés jó, az anyagminőségen érezni a spórolást
28
/
42
178 centis önmagam mögött bőven van hely a térdek előtt. A fejtér is nagy
29
/
42
30
/
42
A klímához megmaradtak a hagyományos gombok
31
/
42
Kérhető gyári telefontartó is a Dusterhez
32
/
42
33
/
42
Apró karral szabályozható a hibrid automata váltója
34
/
42
12 V-s, USB-C és induktív töltő is kerülhet a Dusterbe
35
/
42
472 literre nőtt az új Duster csomagtartója
36
/
42
Kissé a vezető felé fordul a 10,1 colos központi képernyő
37
/
42
Kis vidámság a szélvédő alsó sarkánál
38
/
42
A szellőzőkön visszaköszön az új designnyelv fő jegye, az Y
39
/
42
Jut hely az apróságoknak a középkonzolon
40
/
42
A legmagasabb felszereltséghez jár a kártyakulcs
41
/
42
Esztétikus a 2024-es Dacia Duster utastere
42
/
42
Kényelmesek az első ülések, hosszabb ülőlap tenné jobbá