B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Kováts Olivér
10 évig spórolt álmai Ferrarijára, azonnal leégett
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Csak a lényeg változott, de az alapjaiban
1
/
25
A forma még egész jól tartja magát, nem tűnik öregnek
1
/
25
A forma még egész jól tartja magát, nem tűnik öregnek
2
/
25
Izgalmas az új szín
3
/
25
Izgalmas az új szín
4
/
25
A szögletes műanyagok a kerékjárati ívekben kissé idegenül festenek az UX-en
5
/
25
Konkurenseinél alacsonyabb az UX
6
/
25
Megjelenésekor egyedi megoldásnak számított a lámpákat összekötő fénycsík
7
/
25
Más színben is jól néz ki
8
/
25
Újak az ablakemelő panel gombjai is
9
/
25
Nagyon csendes az utastér
10
/
25
Precíz, jó fogású kormány, kevés visszajelzéssel
11
/
25
Már teljesen digitális műszerfallal is kapható a Lexus UX
12
/
25
Kétféle méretű lehet a központi kijelző
13
/
25
Mint szinte minden japán autóban, itt is lehetne hosszabb az ülőlap
14
/
25
Szép a fedélzeti rendszer képe
15
/
25
A látszat ellenére műbőrbe öltöztették a váltókart
16
/
25
Egyengombok
17
/
25
Van klímakonzol, éljen, éljen!
18
/
25
Az USB-portokat már az előző frissítésnél újakra cserélték
19
/
25
Háromféle mód választható vezetéshez
20
/
25
Keskeny résen kell bemászni hátra
21
/
25
Láb- és fejtér is van bőven a második sorban
22
/
25
Aránylag kicsi a csomagtartó, de jól használható
23
/
25
Rekeszek, üregek mindenfelé
24
/
25
Világítás és 12 voltos csatlakozó is van a csomagtartóban
25
/
25
Ez a legalsó szint. Sajnos pótkerék nincs