B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Ezt a béna bűnözőt tuti kitagadja a tolvajcéh
Baka Gábor
Befuccsolt Lewis Hamilton étteremlánca
Kováts Olivér
Újítás jön, átalakulhatnak a körforgalmak
Vezess
Ennyi részeget fogtak húsvétkor a hazai utakon
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Rávilágít a lényegre az új Škoda Octavia
1
/
26
Egy sor új Octavia remek színekkel
1
/
26
Egy sor új Octavia remek színekkel
2
/
26
Itt látszik a változás, jobbra a faceift előtt, balra utána
3
/
26
A kombi és a csapotthátú is 9 milliméterrel hosszabb
4
/
26
Ilyen lapos és jó légellenállású autóval érdemes autópályázni
5
/
26
A dízelmotor a múlté, de nem tűnik el úgy, mint a gőzmozdony
6
/
26
LED mátrix fényszóró oldalanként 36 diódával
7
/
26
Benzines és dízel is készül
8
/
26
Nincs külön ködlámpa, felköltözött a fényszóróba
9
/
26
Kombi és csapotthátú egyaránt él tovább
10
/
26
Motoros fedél tárhatja fel a 640 literes rakteret
11
/
26
Egy kivételével minden változat fronthajtású
12
/
26
Remek környezet utazáshoz, vezetéshez, de munkához is
13
/
26
Digitális a műszeregység
14
/
26
Pontos a hatfokozatú kézi váltó
15
/
26
A Simply Clever csomag része a hátsó tároló
16
/
26
13 colos az új multimédia
17
/
26
Ami króm volt, már matt
18
/
26
600 liters a csapotthátú, 640 a kombi csomagtere
19
/
26
Okos kiegészítők
20
/
26
A Sportline ülések kárpitozása újrahasznosított anyagból készül
21
/
26
Ezüst helyett mintás műanyag a Sportline-ban
22
/
26
Óriási a tér hátul, a kárpit remekül mutat
23
/
26
1,5-ös a legkisebb motor, 2,0 literes benzin és dízel is kapható
24
/
26
Sportline van, Laurin&Klement nincs
25
/
26
1961-ben jelent meg a kombi Octavia először
26
/
26
Az első, 1959-es Skoda Octavia és a szerző