B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Stílusos francia Vitara helyett
1
/
31
Új fényezések, háromféle tető szín érhető el
1
/
31
Új fényezések, háromféle tető szín érhető el
2
/
31
A menetfény elvileg egy fél-fél Renault embléma
3
/
31
Espirit Alipne, a sportos felszereltség
4
/
31
Mértere nem változott, csak pár centit a lökhárítók miatt
5
/
31
Apró színes elemekkel teli a fekete maszk
6
/
31
19 colos felnik az Espirit Alpine alatt
7
/
31
Csak elsőkerékhajtású lehet
8
/
31
169 milliméter a hasmagassága
9
/
31
Sokat változott a karaktere, pedig csak ráncfelvarrás
10
/
31
Változott az embléma is
11
/
31
E-Tech Hybrid, PHEV már nincs
12
/
31
Kontrasztosabbak a hátsó lámpák, a forma maradt
13
/
31
18 colos felnik kerülnek a Technora
14
/
31
Nincs motoros csomagtérnyitás
15
/
31
Egészen más a megjelenése, mint korábban, a géptető is új elem
16
/
31
Kiválóan passzol hozzá a bézs tetőszín
17
/
31
Sokat változott a beltér is, javult a minőségérzet
18
/
31
Az automata váltó karja míves elem
19
/
31
13 colos a multimédia kijelzője, Google alapú a rendszer
20
/
31
Különösen egyszerű a pótkerék behelyezése, de legalább van
21
/
31
Többféle remek tároló polcot lehet benne használni
22
/
31
Elég jó az ülések tartása, de inkább a kárpit széo
23
/
31
Újrahasznosított anyagokból készül, az embléma szövése plusz pont
24
/
31
16 centis sínen toloogatható a hátsó üléssor
25
/
31
Hangulatvilágítás
26
/
31
Gyorsgombra tehető 5 kedvenc beállítás
27
/
31
Akár 616 literes is lehet a csomagtartó előre tolt ülésekkel
28
/
31
Újak a lengéscsillapítók, jobb is az úttartás, mint korábban
29
/
31
145 lóerős a hibrid rendszer, nem érezni rajta, de legalább keveset eszik
30
/
31
Kemény gyorsításokkor érezhetőek a váltások, városban sokat megy villannyal a Captur
31
/
31
Csendes és elég jó rugózású, a menetkomfort most kimondottan jó a Capturben