B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ne alapáron válaszd ezt az autót
1
/
43
LBX: a legkisebb Lexus, kizárólag 1,5 literes benzinmotorra alapozott fullhibrid hajtással
1
/
43
LBX: a legkisebb Lexus, kizárólag 1,5 literes benzinmotorra alapozott fullhibrid hajtással
2
/
43
Vannak jó színei, de a sárga mindent visz
3
/
43
Vannak jó színei, de a sárga mindent visz
4
/
43
Vannak jó színei, de a sárga mindent visz
5
/
43
Fronthajtással 9,2, 4x4-gyel 9,6 másodperc alatt van százon
6
/
43
Nem erős, de dinamikus, agilis, jó vezetni
7
/
43
A forma friss és csábító, de meg kell nézni az emblémát, hogy tudjuk, honnan is jött ez az új kis SUV
8
/
43
A 36 literes tank 700 kilométerre is könnyedén elég
9
/
43
A sárga, rendszámozatlan autó egy fullextrás példány: ez a legjobb LBX
10
/
43
A sárga, rendszámozatlan autó egy fullextrás példány: ez a legjobb LBX
11
/
43
A sárga, rendszámozatlan autó egy fullextrás példány: ez a legjobb LBX
12
/
43
Alapszín, kis fekete, kis króm: sok helyen fut össze ez a három árnyalat a karosszérián
13
/
43
Alapáron 17-es, magasabb szinteken 18-as a felni
14
/
43
Bőr már nincs, csak bőrszerű anyagok, de a minőségérzet így is remek egy jól felszerelt LBX-ben
15
/
43
A gyártó nem titkolja, kik ellen indítja a kocsit
16
/
43
Egy kis magyarázat ahhoz, hogy mikor épp mi csipog a kocsiban
17
/
43
A felszereltségi szinteket Atmoszféráknak hívja a Lexus
18
/
43
A helyszín az etyeki BudaPrés cider-műhely, izgalmas épületek egy izgalmas külsejű új autóhoz
19
/
43
Szépek a részletek, sok mindenbe bele lehet szeretni
20
/
43
Szépek a részletek, sok mindenbe bele lehet szeretni
21
/
43
Szépek a részletek, sok mindenbe bele lehet szeretni
22
/
43
Sok mai kis crossover jellegzetessége a felhúzott küszöb: mintha megmarkolták és összeszorították volna az autót. De ez is jól áll az LBX-nek
23
/
43
Kell a magas felszereltség ahhoz, hogy az LBX utastere prémium legyen
24
/
43
A hátsó üléstámlában nincs könyöklő
25
/
43
Az alapkivitel kézi ülésállítása jelentősen lerontja a komfortérzetet
26
/
43
A lábtér passzos az LBX-ben, de átlagos termetű felnőtt azért simán elfér maga mögött
27
/
43
Jó fogású kis kormány, jól áttekinthető műszerfal, sok fizikai gomb
28
/
43
Érdekes a szintetikus bőr kormánykarika tapintása: inkább gumi, mint bőr, de nem rossz
29
/
43
Az ajtóbelsőben kicsire sikerült a zseb
30
/
43
Nyomásra nyílik, húzásra először a zár old és második húzásra nyílik az ajtó
31
/
43
A 7 colos műszeregység tartalma variálható
32
/
43
A 7 colos műszeregység tartalma variálható
33
/
43
A kulcs igazi Lexus: a nagyobb tesóké is ilyen
34
/
43
4,7 liter a számítógép szerint a váltott sofőrös, próbálgatós országúti teszten. Nem rossz
35
/
43
Felül fekete, alul Amalfi sárga: ez a szín nagyon jól kihozza az LBX formáját
36
/
43
Felül fekete, alul Amalfi sárga: ez a szín nagyon jól kihozza az LBX formáját
37
/
43
Felül fekete, alul Amalfi sárga: ez a szín nagyon jól kihozza az LBX formáját
38
/
43
A legkevésbé prémiumos rész az alapmodellben az olcsó műanyagokból készült kesztyűtartó és vidéke
39
/
43
Támladöntés után se lesz sík padlójú furgon az LBX
40
/
43
A csomagtartó mérete átlagos mai kiskocsis, de mély és tagolt, nem igazán jól pakolható
41
/
43
A világ legkisebb márkázott motortakaró fedele
42
/
43
Igazán kár, hogy teleszkópos kitámasztás nem jutott a motorháztető alá
43
/
43
Sok a klasszikus fizikai gomb, még napi kilométerszámláló-nullázó is van. Ez jó!