B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Különös dolog történik egyes autópályákon, amire nem is számítanál
Svékus Gergő
Fejjel lefelé lóg a plafonról az eszement vákuum-autó
Svékus Gergő
Széteső futóművek sodorhatnak bajba
Baka Gábor
F1: Alonso kormány nélkül vezetett Bahreinben
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Atomvillanás 952 lóerős Porschét vezetni
1
/
92
Háromdimenziós a megvilágított márkajelzés
1
/
92
Háromdimenziós a megvilágított márkajelzés
2
/
92
Kétféle akkumulátor van. Az egyik kapacitása bruttó 89, nettó 82,3 kWh, nagyobbik bruttó 105 kilowattórás, amiből 97 kilowattórányit lehet kiautózni
A kisebb akku nettó nettó 82,3, a nagyobb nettó 97 kilowattórás
3
/
92
Kikapcsolható a kasztni villámygyors felemelése ajtónyitáskor, ami a beszállást segíti
4
/
92
25 százalékos töltöttségnél már nem volt elérhető a 70 kilowattos vagy 95 lóerős többlet a Push-to-pass előzéssegítő funkcióval
5
/
92
Villámgyorsan tölti a lemerült akkut, a gyári adat szerint 320 kW a maximum egyenáramon és a töltési teljesítmény átlagértéke is nagyon magas
Időben és látványosan jelzi az autó, ha töltőt kell keresni
6
/
92
Felajánlja a szoftver, hogy megmutatja a környékbeli töltőket
7
/
92
Majdnem 150 000 kelt el belőle bő négy év alatt
8
/
92
Később külön írok az 1000 lóerő feletti Turbo GT-ről. Ez a legerősebb és legjobban gyorsuló autó, amit a Vezessnél töltött 23 év alatt vezettem. Kép: Porsche, Balázs Maximilian
Külön írok majd az 1000 lóerő feletti Taycan Turbo GT-ről. Ez a legerősebb és leggyorsabb autó, amelyet a Vezessnél töltött 23 év alatt vezettem. Kép: Porsche/Balázs Maximilian
9
/
92
Maradandó élmény sokat vezetni a Taycant. Úgy megy és kanyarodik, mint egy sportautó., de közben fölényes és kényelmes utazóautó is. Kép: Porsche/Balázs Maximilian
10
/
92
Alapáras a légrugózás. A fejlett Porsche Active Ride futóművel adott a dőléskiegyenlítés, sőt,az autó képes picit bedőlni a kanyar belső íve felé
11
/
92
Ilyen volt
12
/
92
Ilyen lett
13
/
92
Közvetlenül nem, csak az érintőképernyőn űllítható a légbefúvás iránya
14
/
92
Gyors, takarékos és kényelmes utazóautó
15
/
92
Nem idegesítő, de nélkülözhető a gyorsításkor megszólaló hang
16
/
92
Kézmozdulatra nyílik és a kábel kihúzása után automatikusan bezáródik a töltőfedél. Értékes figyelmesség, hogy mindkét oldalon van AC-töltőcsatlakozó, a CCS-fejet a jobb oldaliba csatlakoztathatjuk
17
/
92
Pici szárny követi a betöltőnyílás fedelét
18
/
92
2090 kilós vezető és csomag nélkül a farmotoros, hátul hajtó Porsche Taycan a kisebbik akkuval
19
/
92
Helyfüggő automatikus emelés is van, bukkanók, és garázslehajtók előtt beállíthatjuk. A széria légrugózással a kasztni 55-77 mm-t emelkedhet a ki-beszálláshoz, ha ezt választjuk a menüben
20
/
92
A menüből vagy a kulcsról nyitható a két csomagtér
21
/
92
2090 kilós vezető és csomag nélkül a farmotoros, hátul hajtó Porsche Taycan a kisebbik akkuval
22
/
92
Megemelhető az orra garázsfeljárón, kompfelhajtón
23
/
92
32-32 ezer mikro LED világít a HD mátrix LED-fényszóróban
24
/
92
Itt van a CCS-töltőcsatlakozó
25
/
92
Sportautós az ajtóra szerelt tükör
26
/
92
1110 Nm és 952 lóerő: A Turbos S padlógázon a belső szerveidet is megterheli
27
/
92
19-21" közöttiek a keréktárcsák, ez 20-as. Szénszálas műanyagból is rendelhető aerodinamikai elemekkel tehető áramvonalasabbá több felni, ami 12-40 km-t ad hozzá a hatótávhoz
28
/
92
Maradt 0,22 a négyajtós és a kombi illetve 0,25 a Cross Turismo, a terepesített kombi alaktényezője
29
/
92
579-678 km a nagyakkus, hátul hajtó Taycan WLTP-hatótávolsága. 290-ről 400 kW-ra emelt rekuperációs teljesítmény növeli a Taycanok hatótávját
30
/
92
2090 kilós vezető és csomag nélkül a farmotoros, hátul hajtó Porsche Taycan a kisebbik akkuval
31
/
92
Sebességfüggően vagy gombnyomásra emelkedik ki a hátsó szárny
32
/
92
Kétszéles gumikat kap az összes Taycan, tehát eltér a szélességük elöl és hátul
33
/
92
Széria lett a mátrix LED-fényszóró
34
/
92
A légfüggöny átvezeti a menetszelet és a kerékjárati turbulencia mérséklésével csökkenti a légellenállást
35
/
92
Hol járunk, kettőezerért? Zágráb nemzetközi repterén
36
/
92
J1 I volt az előző, J1 II a továbbfejlesztett Taycan gyári kódjele
37
/
92
Töltési gyorsaságban most ez a mérce
38
/
92
Elődjénél kevésbé agresszív szemből
39
/
92
230-305 km/óra közötti a négyajtós végsebessége
40
/
92
Egyszerűen Taycan az alapmodell jelzése
41
/
92
Nagyon jó a digitális óracsoport képminősége
42
/
92
Sokkal gyorsabban tölt, mint elődje
43
/
92
Egyetlen más elektromos autó sem tudja azt, amit a Porsche Taycan. Vagy kényelemben, vagy vezethetőségben, vagy a töltés gyorsaságában vagy ebben mind messze mögé szorulnak
44
/
92
84 literes az első, 367-407 literes a hátsó csomagtér a négyajtósban
45
/
92
Minőségérzetre átlagos az utastér. Rengeteg egyedi opció van, de sokat is kell költeni az extrákra
46
/
92
Szép a részben gyapjú üléskárpit, a combtámasz és a deréktámasz szélessége is állítható a feláras sportülésben
47
/
92
Feláras extra a bőrbe préselt Porsche-pajzs, hátulra is rendelhető
48
/
92
Komppal utaztunk Losinj szigetére
49
/
92
Gyosan átvitt a Jadrolinija hajója
50
/
92
Gyorsan eljutni ehhez a menüponthoz
51
/
92
52
/
92
Feláras a hátsó klímaállítás, kétzónás a széria légkondi
53
/
92
54
/
92
Bő a lábhely és elég a fejtér, de az üvegtetőbe nem jó belebólintani bukkanón. Kék és bordó is lehet az öv, összesen 8 szín van
55
/
92
56
/
92
57
/
92
Kellemetlenül átmelegedhet a kijelző
58
/
92
Burmester-audiorendzere is rendelhető
59
/
92
Keret nélküliek az ablakok, mégis csekély a szélzaj
60
/
92
Keret nélküliek az ablakok, mégis csekély a szélzaj
61
/
92
Egyedi felirattal és belső megvilágítással is rendelhető a küszöbdíszléc
62
/
92
Csalódás, hogy felárért sem rendelhető 22 kW-os váltóáramú töltés. A fedélzeti töltő korlátai miatt 11 kW a maximum
63
/
92
Kicsi a csomagtérfedél és a rakodónyílás
64
/
92
407 literes, kivéve a GT Turbót
65
/
92
Sízsák is rendelhető, az utastér felé bővíthető a csomagtartó
66
/
92
10,9" az utas elé rendelhető kijelző képernyőátlója
67
/
92
Pont annyi üzemmód és beállítás választható, aminek még van értelme, kivehető a különbség közöttük
68
/
92
69
/
92
Összkerékkormányzás is rendelhető. A volán fogása és majdnem függőleges pozíciója is eszményi
70
/
92
71
/
92
72
/
92
73
/
92
74
/
92
75
/
92
76
/
92
77
/
92
Mindegyikben van farmotor kétfokozatú váltóval, a legtöbb Porsche Taycanban elöl is van szinkronmotor, amely fix áttétellel hajt
78
/
92
Súlytakarékos Weissach-csomaggal is rendelhető a rajtprogram használata közben 1034 lóerős Turbo GT. 2,2 mp alatt gyorsul 100-ra könnyített, de így is 2220 kilós villanyautó, végsebessége 305 km/óra
79
/
92
Új az első utas előtti, 10,9" képátlójú érintőképernyő a navigáció beállításához vagy videostreaminghez
80
/
92
81
/
92
Ilyen a kifutó Porsche Taycan Turbo
82
/
92
Több állásban sötétíthető a panorámatető, mint a SolarBay az új E-Tech Scenicben
83
/
92
Nyújtott ívű, gyors kanyarokban a legjobb, de szűk fordulókban sem tolja otrombán az orrát
84
/
92
Itthon három év garancia jár az autóra
85
/
92
86
/
92
87
/
92
Menő a navigációs előzmények között a Le Mans-i pálya
88
/
92
Nagyon kedvező a fogyasztása
89
/
92
Ezen a tutajon úszott a bemutató-autó egy tengeröbölben Losinj szigetén
90
/
92
Egy mozdulattal kiiktartható a sebességtúllépésre figyelmeztető csipogás a kormányról
91
/
92
Két USB-C töltő jut a hátsó utasoknak
92
/
92
Vezeték nélküli fejhallgató és két nagy tablet is van a hátsó szórakoztatórendszerben