B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Szörényi András
Ettől lesz egy drága Porsche még sokkal értékesebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Korrekt hibrid az MG-től, 8 millió alatt
1
/
32
1
/
32
2
/
32
Cápaszerű orr, szigorú tekintettel
3
/
32
4 méteren túli hosszával már nem is igazán kisautó az MG3
4
/
32
Minden szögből harmonikus
5
/
32
A kék mellett sárga és piros színben is rendelhető
6
/
32
Alapáron halogén fényszóróval érkezik az MG3 hibridje
7
/
32
Masszív kilincs
8
/
32
Hybrid+
9
/
32
Hybrid+
10
/
32
Otthonos az MG3 belseje, pedig átlagos anyagokból épült
11
/
32
Érdekes az alul-felül lapított kormány
12
/
32
Érdekes az alul-felül lapított kormány
13
/
32
Igényes gombok az ajtón
14
/
32
Óriási gombokat kapott az ajtóreteszelés
15
/
32
10,25 colos a központi rendszer képernyője
16
/
32
Apró a digitális műszerfal, de a képe kifejezetten szép
17
/
32
Apró a digitális műszerfal, de a képe kifejezetten szép
18
/
32
USB és 12 voltos aljzatok
19
/
32
Forgókapcsoló a fokozatválasztó
20
/
32
Elektromos rögzítőfék
21
/
32
Nehezen látható az aktivált Sport mód visszajelzése a műszerfalon
22
/
32
Praktikus rekesz, tologatható fedéllel
23
/
32
Praktikus rekesz, tologatható fedéllel
24
/
32
190 centiméterig élhető a második üléssor is
25
/
32
Szellőző és USB töltőpont is került a hátsó sorba
26
/
32
USB töltőpont a tükör mellett
27
/
32
Nagyra nyílik a hátsó ajtó, könnyű beszállni
28
/
32
Átlagos méretű a csomagtartó
29
/
32
Szatyorakasztó a csomagtartóban
30
/
32
LED világítás
31
/
32
195 lóerős rendszerteljesítményével az MG3 hibridje kifejezetten erősnek számít
32
/
32
A csomagtartó padlószintje alatt a 12 voltos akkumulátor található