B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Ötször erősebb, ugyanolyan szép a régi-új Alfa
Fehér Patrik
F1: Meglepte a Red Bullt, mennyire jó a pilótájuk
Deme Csaba
Ezek a hibák a leggyakoribbak a magyar autósoknál
Fehér Patrik
F1: Bahreinben nem tesz csodát Verstappen
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Kevés Škoda van ekkora bajban
1
/
69
1
/
69
2
/
69
3
/
69
4
/
69
5
/
69
0,279–0,318 közötti a tesztelt Škoda Scala alaktényezője, ami jobb az 1,0 TSI-k légellenállási együtthatójánál
6
/
69
7
/
69
8
/
69
9
/
69
Alapáron a Scala messze nem ilyen csinos autó. A mélyre húzott szélvédő, az üvegek fényes díszkerete és a tetőlégterelő is feláras
10
/
69
11
/
69
12
/
69
13
/
69
Száraz kuplungos a hétfokozatú DSG-sebességváltó
14
/
69
15
/
69
Oldaltartásra és kényelemre is jók az első ülések
16
/
69
17
/
69
A fontos klímafunkcióknak megmaradt a közvetlen elérése
18
/
69
Nagyon sokféle nézetet ad az óracsoport
19
/
69
Ez az éjszakai, nyugodt, kímélő nézet
20
/
69
Nagyon sokféle nézetet ad az óracsoport
21
/
69
Ha hiányozna a klasszikus két műszer
22
/
69
Alapáron 8,0, a tesztautóban 10,25 hüvelykes a digitális óracsoport, ami árelőnye miatt kiszorította a klasszikus műszereket
23
/
69
24
/
69
Hamar megszabadulhatunk a vélt sebességhatár túllépésére figyelmeztető hangjelzéstől
25
/
69
Opcióként kapta a tesztautó a 10 colos kijelzőt. Kínos, hogy a borítás mögött a kijelző sokkal kisebb, mint a keret. A teret a széleken digitális gombok töltik ki
26
/
69
Bal oldalon is van egy kesztyűtartó
27
/
69
Alapkivitelben a Scala minőségérzete túl egyszerű volna, de pár extrával sokkal igényesebb hatást kelt
28
/
69
Hátul is adott az olvasólámpa
29
/
69
Kellett extraként a réz árnyalatú díszítés a minőségérzet javításához, jól mutat a műszerfal szövetbetétje
30
/
69
31
/
69
Lehet pohártartó a pántból, ha épp nem kell egy egységben több hely
32
/
69
Lehet pohártartó a pántból, ha épp nem kell egy egységben több hely
33
/
69
Hátul is van légbefúvás az utasoknak két USB-C-töltővel
34
/
69
Puha gumibetét óvja az okulárétartóba tett szemüvegeket
35
/
69
36
/
69
1,5 literes flaskáknak van hely az első ajtókban
37
/
69
Egy esernyő jár hozzá, rengeteg más okossággal is megkönnyíti az életeteket egy Škoda Scala
38
/
69
39
/
69
A folklór része az apró fedélzeti szemeteskuka
40
/
69
Szép a szövetbetét és a rézszínű dísz
41
/
69
Részterhelésen leáll a benzin-befecskendezés a két középső hengerben. A motor 150 lóerős, 250 Nm nyomatékkal
42
/
69
Tölcsérré hajtható az ablakmosótartály kupakja
43
/
69
44
/
69
Combos szíj hajtja az áramot termelő generátort
45
/
69
46
/
69
Váratlan extra volt a villanymotoros fedélmozgatás
47
/
69
Hasznos a háló a kalaptartó alatt
48
/
69
467–1410 literes a csomagtér. Méretén kívül a rengeteg jó ötlettől válik igazán értékessé
49
/
69
50
/
69
51
/
69
52
/
69
Optimális a kalaptartó megvezetése
53
/
69
Annyira könnyű visszatenni a kalaptartót
54
/
69
Elfér alul a kivett kalaptartó
55
/
69
Kevés kompakt autóban férni el ennyire jól. Van légbefúvás és sokra értékeljük az extraként rendelhető hátsó oldallégzsákot
56
/
69
467–1410 literes a csomagtér
57
/
69
Többnyire kisautók műszaki alapja az MQB A0 padlólemez. Nincs összkerékhajtás és független hátsó futómű sem
58
/
69
59
/
69
Csupán 635 630 Ft az árkülönbség a négyhengeres, 150 lóerős benzines és a 115 lóerős sorhármas között
60
/
69
Nem tűnik rossz ajánlatnak, de extrákkal együtt nagyon elszaladhat a hiányosan felszerelt Scala ára
61
/
69
Jó erőben van a Scala 1,5 TSI. Vehemens kuplungadagolásával a DSG szereti kipörgetni az első kerekeket, működésre bírva a kipörgésgátlást
62
/
69
8,2 mp alatt gyorsul 0-ról 100-ra a Škoda Scala 1,5 TSI, végsebessége 220 km/óra. Súlya 1196–1355 kg közötti ezzel a motorral
63
/
69
Nem az az autó, amivel egy Focus után lehetne menni vagy emelne a pulzusodon, ha kanyargós országúton jársz vele
64
/
69
65
/
69
66
/
69
67
/
69
A modellfrissítés a vezetőtámogató berendezések részben kellemetlen működése miatt nem sokat adott hozzá az autó értékeihez, de a Škoda Scala átgondolt, ötletes és kényelmes autó maradt, a mindennapok hőse
68
/
69
69
/
69