B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
Példátlan szigor miatt fizet nagy árat a buszsofőr
Fehér Patrik
Azonnali változásra készül az F1, a Hungaroring miatt is
Aranyi Péter
Ilyenek lesznek a jövő munkagépei
Kováts Olivér
F1: Álhír terjed Norrisról, nem hagyta szó nélkül
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Majdnem átvert a legkisebb Dacia
1
/
28
Nagyon máshogy néz ki a Spring, mint korábban
1
/
28
Nagyon máshogy néz ki a Spring, mint korábban
2
/
28
Csupán 1,6 méter széles, nagyon pici
3
/
28
Stílusos a modelljelzés
4
/
28
Kereken 3,7 méter hosszú
5
/
28
A körvonalán látszik, hogy az eddigi modell, a tetőív nem változott
6
/
28
Fent csak nappali menetfény világít
7
/
28
Az új embléma alatt lakik a töltőcsatlakozó
8
/
28
Várostérkép, csak matrica, talán lesz később másféle is
9
/
28
Innen fel sem ismerjük a Springet
10
/
28
Ma már a márkanév kiiírása a divat
11
/
28
Furcsán mutat, de a játékossága nem rossz
12
/
28
Egylapátos, de kétkaros az ablaktörlő
13
/
28
13,7 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-ra
14
/
28
15 colosak a nagyobb felnik, dísztárcsa kerül rájuk
15
/
28
Tökéletes városi szaladgálós autó
16
/
28
225 kilométer a hatótávolsága
17
/
28
Teljesen megváltozott belül
18
/
28
Digitális a műszeregysége
19
/
28
Dobozkán csücsül a menetkapcsoló, nincs P állása és nagyon érzéketlen
20
/
28
Fehér és nagyon tágas az ajtók zsebe
21
/
28
Az alapváltozatban nincs klíma, de a szellőzés panel legalább fizikai
22
/
28
Bronz berakásokat kap az Extreme csúcsváltozat
23
/
28
Jól néznek ki, de semmi tartásuk és beleizzadsz a kárpitba
24
/
28
Magam mögé nem fértem be, a Spring amúgy is csak négyüléses
25
/
28
10 colos kijelző a magasabb felszereltséghez jár
26
/
28
Nincs frunk, felárért lehet itt egy tároló elöl
27
/
28
7 vagy 30 kilowattos teljesítménnyel tölthető
28
/
28
Üzemeltethető róla mindenféle elektromos eszköz