B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Svékus Gergő
Hallgass bele, így szól majd a debreceni BMW!
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Az autó, amit nem is tudod, miért szeretsz
1
/
46
1
/
46
2
/
46
A legfeltűnőbb változás a hűtőmaszkon látható
3
/
46
Fényezett műanyag elemek és rengeteg él az autó oldalán
4
/
46
Új színek és felnik is érkeztek a ráncfelvarrással
5
/
46
Izgalmas az autó feneke
6
/
46
Fekete Hyundai-embléma a hűtőmaszkban
7
/
46
Kevesebb dudorból áll a lámpa
8
/
46
N-Line logó az A oszlop tövében
9
/
46
19 colos keréken sem kényelmetlen a futómű
10
/
46
Darabos hátsó lámpa
11
/
46
Hiába hibrid, nem dugják el a kipufogót
12
/
46
A hátsó üvegre is került egy Hyundai-embléma
13
/
46
Az ablaktörlő a tetőlégterelő alatt lapít
14
/
46
Hová kerüljön kényes zongoralakk, na hová? Ahol a leggyakrabban érsz hozzá!
15
/
46
Kényelmes ülések, kellemes tapintású kárpitba burkolva
16
/
46
Az ülőlap egy hajszállal hosszabb is lehetne
17
/
46
Rendezett, ergonomikus utastér
18
/
46
Két darab 12,3 colos kijelző került a vezető elé
19
/
46
Jópofák a piros díszvarrások
20
/
46
Memóriás ülés
21
/
46
Furcsa helyre került a rögzítőfék gombja
22
/
46
Jól használható gombok kerültek a kormányra
23
/
46
Jól használható gombok kerültek a kormányra
24
/
46
A fokozatválasztó bajuszkapcsolóvá változott
25
/
46
Hatalmas képet vetít a head-up display
26
/
46
A belsőt alaposan átrendezték
27
/
46
12,3 colos a műszerfal
28
/
46
12,3 colos a műszerfal
29
/
46
Nem túl izgalmas a menü dizájnja
30
/
46
Ezernyi lehetőség a személyreszabáshoz
31
/
46
Új a klímakonzol
32
/
46
USB-C töltőpontok, kapcsolható funkcióval
33
/
46
A kulcs elég szerencsétlen formájú
34
/
46
Vezeték nélküli töltőfelület a könyöklő tetején
35
/
46
Új az utas előtti rakodóhely
36
/
46
Innen is állítható az anyósülés pozíciója
37
/
46
Háromfokozatú a hátsó ülésfűtés
38
/
46
A láb- és fejtér is nagy
39
/
46
Állítható a hátsó üléstámlák dőlésszöge
40
/
46
Árnyékoló a hátsó ülések oldalablakán
41
/
46
Alapból is tisztességes méretű a Tucson csomagtartója
42
/
46
Sík felület alakítható ki a csomagtartóban a nagyobb holmiknak
43
/
46
A csomagtartóból is ledönthető a hátsó ülések támlája
44
/
46
12 voltos csatlakozó a csomagtartóban
45
/
46
Extra rekeszek a padlószint alatt
46
/
46
A ráncfelvarrás után valamivel gyengébb lett a hibrid hajtás