B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben - podcast
Kováts Olivér
10 évig spórolt álmai Ferrarijára, azonnal leégett
Svékus Gergő
Újra kell tanulni az elektromos Mustang vezetését
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Amikor tényleg nem a méret a lényeg
1
/
43
Odalett a klasszikus, lexusos orsóforma hűtőmaszk
1
/
43
Odalett a klasszikus, lexusos orsóforma hűtőmaszk
2
/
43
Izgalmas, az eddigi Lexusoktól nagyon különböző formát kapott az LBX
3
/
43
Az elmaradhatatlan műanyagba mártás
4
/
43
Jól áll neki a kétszínű fényezés
5
/
43
Jól eldugták a kipufogót
6
/
43
Kerékszettre akár bő egymilliót is el lehet locsolni
7
/
43
A csodakilincs. Én szerettem, mást meg kiráz tőle a hideg
8
/
43
Szép vonalú a hátsó lámpa
9
/
43
Útmutató, hogy melyik akksi hol lakik
10
/
43
A kormányon kívül minden új az utastérben
11
/
43
Nagyon jó tapintású anyagba öltöztették a kormányt, egyszerűen muszáj simogatni
12
/
43
Elöl sem túl tágas, de meg lehet találni a kényelmes vezetőpozíciót
13
/
43
A belső kilincs sem szokványos
14
/
43
A belső kilincs sem szokványos
15
/
43
Mechanikusan is működik, ha kell
16
/
43
Szűk a hátsó ajtónyílás
17
/
43
190 centivel még épp el lehet itt lenni
18
/
43
Harmonikus, prémiumhangulatú belső
19
/
43
Ezt látja a sofőr
20
/
43
Isten áldja azt a mérnököt, aki ragaszkodott ezekhez a gombokhoz
21
/
43
Óriási, digitális műszerfal
22
/
43
Változó funkciójú gombok
23
/
43
Ha hozzáérsz a kormány gombjához, a HUD segít, hogy éppen mit fog csinálni
24
/
43
Amikor hozzáérsz a kormány gombjához, a HUD segít, hogy éppen mit fog csinálni
25
/
43
Ha hozzáérsz a kormány gombjához, a HUD segít, hogy éppen mit fog csinálni
26
/
43
Érthetetlen, hogy ha van auto állás, akkor a kézzel felkapcsolt tompított miatt miért rikácsol, amikor kiszállnál
27
/
43
Összetett bajuszkapcsoló
28
/
43
A világ talán legapróbb klímavezérlő gombocskája
29
/
43
Az irányváltó megmaradt ilyen nagy izének
30
/
43
A menü dizájnján nem túlóráztak, az tisztán látszik
31
/
43
A menü dizájnján nem túlóráztak, az tisztán látszik
32
/
43
Személyre szabható az LBX
33
/
43
A hátsó ajtó kilincse is tudományos
34
/
43
Rinocéroszbőr-szerű bevonat az ülések hátulján
35
/
43
Ekkorka a csomagtartó
36
/
43
Ha beleőrülsz, akkor sem lesz itt síkság
37
/
43
12 voltos aljzat a csomagtartóban
38
/
43
Védőborítás a hátsó ülések hátulján
39
/
43
A majdnem legalsó emelet
40
/
43
Ez pedig már a kontinentális talapzat, felesleges mélyebbre ásni
41
/
43
Világítás
42
/
43
A háttámla-hajtogatás után az övet innen kell előbányászni
43
/
43
Egyféle, háromhengeres motor kerülhet csak az LBX orrába