B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Aki ezekre képtelen vezetés közben, inkább adja vissza a jogsiját
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ilyen olcsón sehol nem kapsz ennyire erős autót
1
/
67
Tetszett a fényjáték
1
/
67
Tetszett a fényjáték
2
/
67
Úgy megindul, mintha a sztratoszféra volna a következő megálló
3
/
67
3,8 mp elég 100-ig
4
/
67
Majdnem kétszer akkora a csúcsteljesítménye, mint az erősebbik Megane E-Tech 218 lóereje
5
/
67
Mindenhol történik valami a karosszérián
6
/
67
Mindenütt történik valami a karosszérián
7
/
67
Optikailag szélesek a hátsó vállak
8
/
67
Kicsi a kijelző, mégis áttekinthetőek az informácók
9
/
67
Előfűthető az akku a maximum 140 kW-os egyenáramú villámtöltési teljesítmény eléréséhez
10
/
67
Nagyon terhes és részben veszélyes is a vezetőtámogató rendszerek működése
11
/
67
363 literes a csomagtér
12
/
67
Van szatyorakasztó
13
/
67
Alul is van némi hely a ritkán használt tartozékoknak
14
/
67
385 literes a rövidebb VW ID.3 csomagtartója
15
/
67
363-1177 liter közötti a csomagtér, nincs síalagút. A picit rövidebb, 4261 milliméteres ID.3-é 385 literes
16
/
67
Ügyes a dupla telefontartó zseb
17
/
67
Nincs hátsó légbefúvás, ennyi pénzért az ellenkezője volna a természetes
18
/
67
Viszonylag szűk ajtónyílás mögött kényelmesen tágas lábtér vár
19
/
67
Vállalható az ülés, de nincs állítható a deréktámasz a vezető oldalán sem
20
/
67
21
/
67
22
/
67
Nem gondoltak a balkezesekre
23
/
67
Nincs orrcsomagtér. Az első villamos gép 204, a hátsó 231 lóerős
24
/
67
Független a hátsó futómű is
25
/
67
Teljes az alsó burkolat
26
/
67
Rendben van a minőségérzet. A vezető előtti óracsoport képátlója 7", a középső érintőképernyőé 10,25"
27
/
67
Zavaróan agresszív a sávban tartó beavatkozása a vezetésbe
28
/
67
29
/
67
30
/
67
31
/
67
32
/
67
Roló jutott a rakodóhely fölé
33
/
67
Gondoltak erre a kis hálóra is
34
/
67
Kicsik az ajtózsebek hátul
35
/
67
36
/
67
Sokáig kell gyakorolni, melyik gomb hová visz, mire való
37
/
67
Sokáig kell gyakorolni, melyik gomb hová visz, mire való
38
/
67
Lassú a reakció az irányváltóval jelzett szándékra az előre- és a hátramenet közötti váltáskor
39
/
67
Tele van a keze a menetstabilizálásnak a motorok kordában tartásával. Először a fara, aztán az orra csúszik meg nagy gázra
40
/
67
235/45 R18-as a gumi, a fix féknyereg alapáron narancssárga
41
/
67
Látványsak az első LED-fényszórók
42
/
67
43
/
67
44
/
67
Idán 100 éves a brit eredetű, kínaivá átlényegült autómárka
45
/
67
Ez a lap fedi a távoltságtartó tempomat radarérzékelőjét
46
/
67
47
/
67
48
/
67
49
/
67
Kicsit sem sportos gumikat kap első szerelésként
50
/
67
51
/
67
Egy ideig hiányzott az MG4-ről a hátsó ablaktörlő
52
/
67
Nem jár 230 voltos vésztöltő az autóhoz, ami súlyos hiba. Az eddig hiányzó hátsó ablaktörlőt utólag pótolta az MG
53
/
67
54
/
67
55
/
67
Egy lóerő csupán 37 928 forintba kerül. A Dacia Springhez ugyanez a szám 186 644 forint, a BYD Dolphin egyetlen lóereje 61 887 forintba kerül
56
/
67
57
/
67
Erejéhez képest igazán kedvező a fogyasztása, 16-22 kWh/100 km közötti a legtöbb esetben
58
/
67
59
/
67
Cikkünk megjelenésekor nem rendelhető a sportváltozat, az importőr várja, hogy kiderüljön a büntetővámmal kalkulált ára
60
/
67
61
/
67
62
/
67
63
/
67
64
/
67
65
/
67
Gumija, a futómű és a kormányzása hangolása sem sportos. Kanyarban nem gyors
66
/
67
Alapértelmezésben farmotoros és hátul hajt az MG4, de a sportváltozat 4x4-es és elöl is van motorja. 170 illetve 150 kW a teljesítményük, ami 435 lóerő
67
/
67
435 lóerős motorjához nem nő fel a futómű. A gyorsulás szédületes, gazdag a felszereltség, de illene állítható deréktámaszt és kétzónás légkondicionálót adni hozzá