B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Áremelés jön a hazai benzinkutakon
Erdős Norbert
Fellélegezhetnek a dízelautók tulajdonosai
Szörényi András
Ettől lesz egy drága Porsche még sokkal értékesebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Észszerű szabadidő-autó a Škodától
1
/
35
Ha finoman is, de átalakult a Kamiq orra
1
/
35
Ha finoman is, de átalakult a Kamiq orra
2
/
35
A kisebb motorral próbáltuk a felfrissített Kamiqot
3
/
35
A kék szín alapáras, a többiért fizetni kell
4
/
35
Igazából a Kamiq egy 3 centivel megemelt Scala
5
/
35
Formára az ötajtós és a kombi között egyensúlyoz a Kamiq
6
/
35
Elrejtették a kipufogót
7
/
35
Maradt a több darabból álló fényszóró, de a forma változott
8
/
35
Változott a hűtőmaszk mintája
9
/
35
Amilyen egyszerű, olyan jól sikerült a visszapillantó
10
/
35
Kulcs nyomkodás nélkül, a kilincs megérintésével is nyitható, zárható az autó
11
/
35
Nem csak tágas, jól használható is az autó belseje
12
/
35
Apró szürke betétek oldják az egyhangúságot
13
/
35
Egyen VW-gombok az ajtón
14
/
35
Ennél jobb lámpakapcsoló a világon nincs
15
/
35
Egy gyönyörű részlet a kormányon
16
/
35
Megújult a klímakonzol is
17
/
35
A klímának saját menüje is van, itt a bonyolultabb beállításokat lehet megtenni
18
/
35
Lágyan, könnyen jár a hatfokozatú, kézi váltó
19
/
35
Éles, kontrasztos, szép képe van a fedélzeti rendszer kijelzőjének
20
/
35
Változtatható a műszerfal dizájnja
21
/
35
Többféle vezetési stílus is kiválasztható
22
/
35
Én nem éreztem különbséget a kormánybeállítások között
23
/
35
Manuális váltó és rögzítőfék
24
/
35
Nagyra nyílik a hátsó ajtó, könnyű beszállni
25
/
35
190 centivel kifejezetten komfortos a hátsó üléssor
26
/
35
2 USB-C aljzat és két légbeömlő a hátsó utasoknak
27
/
35
Kereken 400 literes a csomagtartó
28
/
35
Nem sík a csomagtartó a hátsó ülések ledöntése után
29
/
35
Pótkerék a legalsó szinten
30
/
35
Nem kell mélyre túrni, ha elő kell venni a háromszöget
31
/
35
Kisebb rekeszek a csomagtartó oldalában
32
/
35
A kalaptartó aljára is lehet pakolni
33
/
35
Kampó a háttámlán
34
/
35
Furcsa gumiizét megragadva lehet lecsukni a csomagtartót
35
/
35
Egyliteres háromhengeres vagy másfél literes négyhengeres benzinmotor kerülhet itthon a Kamiq elejébe