B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Eltakarítják a parkoló autókat egy pesti utcából
Baka Gábor
F1: A Red Bull már keresi Verstappen utódját
Aranyi Péter
Ezeken gördülnek az áruk a boltokba
Erdős Norbert
Tényleg árt az egészségnek a villanyautók sugárzása?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Élőben is szexi az Audi elektromos kombija!
1
/
36
Most először látunk elektromos kombit az Auditól
1
/
36
Most először látunk elektromos kombit az Auditól
2
/
36
Arányaiban szép, élőben elég nagy autó
3
/
36
Légellenállási együtthatója 0,21, ami fantasztikus
4
/
36
Kiváló minőségű anyagokat használnak
5
/
36
Érezni, hogy magasabban ülök, mint egy sima kombiban, de így is hagyományosabb a vezetési pozíció, mint egy SUV-ban
6
/
36
Közel 600 literes a csomagtartó
7
/
36
Újrahasznosított műanyagból készül a szövet
8
/
36
Remek a minőségérzete és nagyon otthonos tőle az S6 bendő
9
/
36
Jókora a tér hátul
10
/
36
Hatalmas a lábtér, elég a fejtér, de a combom nem éri az ülőlapot
11
/
36
Remek fogású a szögletes kormány
12
/
36
Homályosatható az üvegtető
13
/
36
Hatalmas, hatdugattyús fékeket kap az S6, pedig alapvetően a hátsó villanymotorral fékez
14
/
36
38 szegmensből áll oldalanként a menetfény, változtatható a minta
15
/
36
Az A6-hoz opciós, az S6-hoz alapáras a légrugózás
16
/
36
Sportos kombi az S6 Avant
17
/
36
Most először világít a hátsó embléma egy Audin
18
/
36
Összesen 10 OLED lap, 450 külön álló szegmens világít hátul változtatható mintákkal
19
/
36
Élőben sokkal kecsesebb, mint a fotókon
20
/
36
Mélyre lóg a hasa, hiszen az akkumulátort valahogy be kellett építeni
21
/
36
Teljesen fedett a maszk, mindent a legjobb légellenállásnak vetettek alá
22
/
36
Az ezüst elemek formája, az alsó él és a kerekek előtti légterelők is sokat hoznak a hatótávban
23
/
36
Kicsit pengébb volt a 2021-es tanulmányautó, de nem sok a különbség
24
/
36
Három kijelző kerül a műszerfalára
25
/
36
3,9 másodperc alatt gyorsulnak 100-ra az S6 modellek
26
/
36
Összkerékhajtással kevesebbet megy az S6 egy töltéssel
27
/
36
Kilincsei és kamerás tükre is a légellenállást segíti
28
/
36
Apró csomagtartó elöl
29
/
36
A Sportback formája a legjöbb
30
/
36
750 kilométert mehet el egy töltéssel WLTP mérés szerint
31
/
36
Fizikai kapcsolók, tekerők, és egész sok fényes műanyag a beltérben
32
/
36
Már motorosan behajtható az opciós, kamerás tükör
33
/
36
Rájátszottak dizájnban is az alacsony hasra
34
/
36
Elegáns, a kijelzők miatt progresszív, mégis otthonos a beltér
35
/
36
Villanymotorjai Győrben készülnek
36
/
36
Virtuális pedállal nyitható a csomagtérajtó